SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Hahah ja ik zag dat er gereageerd was en daarna dat er nog maar 1 post over was. (6)quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef shifto het volgende:
Baas. Ik wilde het nieuwe deel openen. Krijg ik gewwon een motherfocking blue screen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahah ja ik zag dat er gereageerd was en daarna dat er nog maar 1 post over was. (6)
Iets met fulltime werken en maar 1 week vrij vragen/krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar hoezo heb jij alleen deze week vrij?
Boh dat is wel zuur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Iets met fulltime werken en maar 1 week vrij vragen/krijgen
Ben in mei al weekje weg geweest en wil in november nog een weekje wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Boh dat is wel zuur.
Heb zelf ook maar 4 weken vrij gehad sinds februari vorig jaar, maar toch.
1 Week is wel heel erg weinig.
Ik heb in al mijn vakanties fulltime gewerkt toen ik nog op school zat en vanaf februari dit jaar ben ik gestopt met school om fulltime te gaan werken. Daarom heb ik eigenlijk geen vakantie gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben in mei al weekje weg geweest en wil in november nog een weekje wegMaar je bent toch een scholier, die horen vies veel vrij te hebben.
Internet knuffel? Indien je niet meer naar school gaat, gaat dat je toekomst perpectief zijn voor de volgende 50 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn vakanties fulltime gewerkt toen ik nog op school zat en vanaf februari dit jaar ben ik gestopt met school om fulltime te gaan werken. Daarom heb ik eigenlijk geen vakantie gehad.
Nee ik heb nu nog een week vrij en daarna ga ik weer opnieuw aan een studie beginnen, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Internet knuffel? Indien je niet meer naar school gaat, gaat dat je toekomst perpectief zijn voor de volgende 50 jaar
Welke studie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik heb nu nog een week vrij en daarna ga ik weer opnieuw aan een studie beginnen, dus dat komt wel goed.
Rechten.quote:
Heheh hoezo dat?quote:
Beste studie ooitquote:
Dat is wel zo, maar zo makkelijk is het niet hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Van horen zeggenGeen exacte vakken, heel vrij.
Zo heerlijk dat die natuurkundemensen er altijd zo tegenaan kijkenquote:
Nou, let me know when you finishquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zo makkelijk is het niet hoor.
Heb het al een half jaar gedaan en is pittiger dan men denkt.
Je moet heel veel uit je hoofd weten en er zitten echt minimale verschillen in de theorie die in de praktijk heel erg groot zijn.
We proberen ook maar mensen te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo heerlijk dat die natuurkundemensen er altijd zo tegenaan kijken
Mij kennende duurt dat nog wel even.quote:
Moeilijk is dat he? Niet dat ik er om geef hoe een beta-mens denkt over mijn studie ofzo, daar niet vanquote:
Je hebt ook nog wel evenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mij kennende duurt dat nog wel even.
Ik ben wel een Alpha beta mens hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moeilijk is dat he? Niet dat ik er om geef hoe een beta-mens denkt over mijn studie ofzo, daar niet van
Ik mis de vakantie niet zoquote:
Omdat mijn vakantie, vooral in het begin, gewoon kut was en nu het gewone leven weer kan beginnenquote:
Heeft je vriendje het uitgemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat mijn vakantie, vooral in het begin, gewoon kut was en nu het gewone leven weer kan beginnen
Ik weet dat je graag zou willen dat ik homo ben, maar sorry...quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heeft je vriendje het uitgemaakt?
Nou gelukkig voor jou is school weer begonnen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat mijn vakantie, vooral in het begin, gewoon kut was en nu het gewone leven weer kan beginnen
Ben er niet gelukkig mee maar zo lang vakantie is ook saaiquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou gelukkig voor jou is school weer begonnen dan.
Dat is wel een goed idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben er niet gelukkig mee maar zo lang vakantie is ook saaiBeter delen ze die op in 5x 2 weken ofzo
Doen alsof ik werk als Technisch Consultant bij een software bedrijf jonge.quote:
Ik moet ook wennen. Heb gewoon de wekker gezet om 9 uur, anders komt het niet goed. Hoef pas om kwart over 5 te vertrekken en ben thuis rond 12 uurquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.Ik moet zo wennen aan het ritme.
Gerem zo laatquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet ook wennen. Heb gewoon de wekker gezet om 9 uur, anders komt het niet goed. Hoef pas om kwart over 5 te vertrekken en ben thuis rond 12 uur
nooit van gehoord! net ff wat op google gekeken, ziet er wel vet uit (DX Human Revolution?). is het ergens mee te vergelijken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef shifto het volgende:
Mwuahahah nerd-mode aan. Nieuwe Deus Ex geinstalleerd! Krijg mijn vakantie denk ik wel vol hier in mijn hok
Ja, dit schijnt het 1e fatsoenlijke vervolg te zijn op de 1e deus ex, wat echt de beste pc game was van 2000-2002quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nooit van gehoord! net ff wat op google gekeken, ziet er wel vet uit (DX Human Revolution?). is het ergens mee te vergelijken?
cool. dan moet ik die misschien ook maar ergens vandaan zien te halenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dit schijnt het 1e fatsoenlijke vervolg te zijn op de 1e deus ex, wat echt de beste pc game was van 2000-2002
(De piraten baai heeft een goed geseede versie)quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
cool. dan moet ik die misschien ook maar ergens vandaan zien te halen
Link? Want ik denk dat ik die ook wel kan draaien dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
(De piraten baai heeft een goed geseede versie)
Yeah moet je echt doen! Zit nu even ingame en is echt een mooi spel joh. Zelfs mijn HD 5770 videokaart trekt alle directx 11 settings, en het surround sound is precies wat je van square enix verwacht!
Nu nog even kijken of de game ook goed is
Krijgt overal goede reviews ja. Zal 'm ook eens binnenslepen met nieuwsgroepen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dit schijnt het 1e fatsoenlijke vervolg te zijn op de 1e deus ex, wat echt de beste pc game was van 2000-2002
Ah nu al daar te krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
(De piraten baai heeft een goed geseede versie)
Yeah moet je echt doen! Zit nu even ingame en is echt een mooi spel joh. Zelfs mijn HD 5770 videokaart trekt alle directx 11 settings, en het surround sound is precies wat je van square enix verwacht!
Nu nog even kijken of de game ook goed is
Kan iemand dit vertalen voor mij en zeggen of ik uberhaupt 2 gigabyte ram heb?quote:1,60 gigahertz Intel Core i7 Q 720
64 kilobyte primary memory cache
256 kilobyte secondary memory cache
6144 kilobyte tertiary memory cache
64-bit ready
Multi-core (4 total)
Hyper-threaded (8 total)
Is dat minimum of recommended? 2gb ram heb je denk ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
Download staat aan, ben benieuwd.
[..]
Kan iemand dit vertalen voor mij en zeggen of ik uberhaupt 2 gigabyte ram heb?
Beiden bij windows 7. Bij vista is minimum 1.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat minimum of recommended? 2gb ram heb je denk ik wel.
Ik bedoelde die hele lijstquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beiden bij windows 7. Bij vista is minimum 1.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat tegenwoordigquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb 4 gig ram, dat zit dus wel goed.
Ja, 'fatsoenlijk' draaien, dat doet mijn pc nu ook. Voor Skyrim op 11-11-11 staat een nieuwe pc geplandquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Deze laptop is van laptopprogramma van de TU van 2010. Vorig jaar was dit ding echt helemaal de shit. Maar ik ben er nu alsnog blij mee, want nu kan ik allerlei spellen van vroeger fatsoenlijk op de hoogste settings spelen. Maar dat ie nieuwe spellen ook fatsoenlijk kan draaien word ik ook wel vrolijk van.
I love it. PM of DM mij dat linkje eens met die Deux Exquote:
Specs?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, de download staat aan, benieuwd
Begin dit jaar nog een budget-upgradeje gedaan, dus het zal wel moeten draaien
Ik ga er van uit ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
AMD PhenomII X4 970 op 3,5ghz
8Gig ram
Radeon HD 6850
Dat moet dus wel goed komen
Die is haar kelder opnieuw aan het behangen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is Tux als je haar nodig hebt.
Dat was nodig nadat jij daar bent geweest?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die is haar kelder opnieuw aan het behangen..
Nerdje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Doen alsof ik werk als Technisch Consultant bij een software bedrijf jonge.
En wakker worden nu
Lekker joh vakantie
Jaquote:
Kucht, NERD kuchquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ook even opscheppen
Intel i7 2,2 ghz (4 cores, HT 8 cores)
4gb DDR3
AMD 6750M
Laptop ftw!
Bah SQLquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
JaSQL developer. Is leuk werk hoor
[..]
Kucht, NERD kuch
Macquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bah SQL![]()
Ik ben geen nerd, ik ben hip. Macbook jeweet.
Dat overhypte gedoe van een mac.. zit degelijk in elkaar. Maar veel verschil met Windows is het ook weer niet. Rare fanboys.quote:
Jawel man, nu kun je niet Deus Ex installeren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat overhypte gedoe van een mac.. zit degelijk in elkaar. Maar veel verschil met Windows is het ook weer niet. Rare fanboys.
Ik ga Windows er nog opzetten als dualboot. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptopquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel man, nu kun je niet Deus Ex installeren!
Heb je hem al gespeeld dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ga Windows er nog opzetten als dualboot. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptopDeus Ex vind ik ghey
Die haal ik wel op de xdoos.. Hoewel ik de oude battlefields ook goed op mn pc speelde, met joystick voor de vliegtuigjes. Maar om dat nou weer speciaal aan te schaffen, mwoahquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptop![]()
Ik haal hem ook voor de xbox, voor online.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die haal ik wel op de xdoos.. Hoewel ik de oude battlefields ook goed op mn pc speelde, met joystick voor de vliegtuigjes. Maar om dat nou weer speciaal aan te schaffen, mwoah
Eens met klacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, bussen rijden niet meer langs oude vlijmense weg
nu moet ik van CS naar kw1c lopen.
Bah
Ben je eerste jaars?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik neem de scootermobiel wel.
Was te verwachten. Die bus rijd zo maar een half jaar per jaar ofzo.quote:
kutlevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was te verwachten. Die bus rijd zo maar een half jaar per jaar ofzo.En als je te laat komt aankakken kan je je scooter niet eens fatsoenlijk wegzetten.
Net even gespeeld, tot nu toe een tof spelquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef shifto het volgende:
Hahaha in Deus Ex:
zit zon PC te hacken, staat er een mail op van een nigeriaanse spammer!! hahahaha
Precies, ben niet voor niets SQL DBA.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Crashte bij mij om de haverklap tot ik de affinity op 1zette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |