Dat overhypte gedoe van een mac.. zit degelijk in elkaar. Maar veel verschil met Windows is het ook weer niet. Rare fanboys.quote:
Jawel man, nu kun je niet Deus Ex installeren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat overhypte gedoe van een mac.. zit degelijk in elkaar. Maar veel verschil met Windows is het ook weer niet. Rare fanboys.
Ik ga Windows er nog opzetten als dualboot. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptopquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel man, nu kun je niet Deus Ex installeren!
Heb je hem al gespeeld dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ga Windows er nog opzetten als dualboot. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptopDeus Ex vind ik ghey
Die haal ik wel op de xdoos.. Hoewel ik de oude battlefields ook goed op mn pc speelde, met joystick voor de vliegtuigjes. Maar om dat nou weer speciaal aan te schaffen, mwoahquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptop![]()
Ik haal hem ook voor de xbox, voor online.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die haal ik wel op de xdoos.. Hoewel ik de oude battlefields ook goed op mn pc speelde, met joystick voor de vliegtuigjes. Maar om dat nou weer speciaal aan te schaffen, mwoah
Eens met klacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, bussen rijden niet meer langs oude vlijmense weg
nu moet ik van CS naar kw1c lopen.
Bah
Ben je eerste jaars?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik neem de scootermobiel wel.
Was te verwachten. Die bus rijd zo maar een half jaar per jaar ofzo.quote:
kutlevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was te verwachten. Die bus rijd zo maar een half jaar per jaar ofzo.En als je te laat komt aankakken kan je je scooter niet eens fatsoenlijk wegzetten.
Net even gespeeld, tot nu toe een tof spelquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef shifto het volgende:
Hahaha in Deus Ex:
zit zon PC te hacken, staat er een mail op van een nigeriaanse spammer!! hahahaha
Precies, ben niet voor niets SQL DBA.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Crashte bij mij om de haverklap tot ik de affinity op 1zette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |