quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.
Piemelbriequote:
Jaaa gewoon als het puur en alleen kaas is en nou je snapte me welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.
Ik weet dat er veel kazen zijn maar over het algemeen hou ik er gewoon niet van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeggen dat je kaas niet lust is zeggen dat je drinken niet lust. Er zijn zo ongelofelijk veel kazenEen plakje jong vind ik ook niks aan.
Tenenkaas?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa gewoon als het puur en alleen kaas is en nou je snapte me wel
[..]
Ik weet dat er veel kazen zijn maar over het algemeen hou ik er gewoon niet van.
Jaquote:
Ik heb het maar 2x geprobeerd. Toen het niet lukte ging ik verder met Borderlands en dat was een verademingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Serieus man, mietje!
Cover zoeken en als je explosieve kratten ergens ziet staan daarop schieten, die staan nogal strategisch verspreid door dat eerste level heen. Toen ik die eenmaal door had was het zo bekeken.
alleen. heb mn ipod bij maar hij gaat niet aan. dacht dat ik hem opgeladen had, maar zal toch wel niet. hoop ik, anders is hij kapotquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:08 schreef bijdehand het volgende:
Ben je met een groep dan? Da's toch niet saai. Anders kan je gewoon je muziek meenemen toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alleen. heb mn ipod bij maar hij gaat niet aan. dacht dat ik hem opgeladen had, maar zal toch wel niet. hoop ik, anders is hij kapot
inderdaad! uhm, weet ik nog niet. denk het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's wel kut, man. Ik ben m'n ipod één keer vergeten en dat vergeet ik nooit meer
![]()
Ga je naar Rubens feestje?
Die mongool viert het op mijn verjaardagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad! uhm, weet ik nog niet. denk het niet
Ja. Vorige keer was het ook een TOPFEEST. Maar nu ben ik wss niet aanwezig.quote:
Bel school opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fakking lekker ben mn rooster kwyt en weet dus niet waar ik dalijk moet zijn
Onverantwoordelijke mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Noem je dat onverantwoordelijk? Ik noem dat achterlijkquote:
Je zal versteld staan hoe vaak die 2 samen gaan in bepaalde zaken, zoals school.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem je dat onverantwoordelijk? Ik noem dat achterlijk
Ja, maar je rooster kwijt raken is niet onverantwoordelijk vind ik. Dat is om niks te doen aan hw enzo (ja, ik was zo). Maar zoiets belangrijks kwijtraken is een stapje erger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zal versteld staan hoe vaak die 2 samen gaan in bepaalde zaken, zoals school.
Dat vind ik ook. Boks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het onverantwoordelijk dat hij dat ding kwijt is en ik vind het achterlijk dat hij er hier mee pocht en pretendeert het grappig te vinden.
Online checken jungequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Had ik de 1e keer ook maar ik speel dan ook op Hardquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2x geprobeerd. Toen het niet lukte ging ik verder met Borderlands en dat was een verademing
Ben bang dat het niet echt mijn spel is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ik de 1e keer ook maar ik speel dan ook op Hardmisschien moet je hem eens op easy zetten ofzo
Die shit word later pas moeilijk!
En goedemorgen!
Dat kan uiteraard, maar houdt er rekening mee dat het later pas leuker word, dan kun je een beetje rondlopen in delen van de wereld en side quests doen enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet echt mijn spel is.
Wordt het een open wereld à la fallout 3 of heb je gewoon iets meer vrijheid dan alleen gangetjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, maar houdt er rekening mee dat het later pas leuker word, dan kun je een beetje rondlopen in delen van de wereld en side quests doen enzo
Niet zo groot als Fallout maar je begint bijvoorbeeld in Detroid, en dat is een relatief grote stad waar je best een hoop kan doen als je met de juiste NPCs praat voor quests. Later ga je weer ergens anders heen etc.. kun je het daar doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wordt het een open wereld à la fallout 3 of heb je gewoon iets meer vrijheid dan alleen gangetjes?
Oh dan ga ik 'm toch spelen!! Klinkt wel coolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet zo groot als Fallout maar je begint bijvoorbeeld in Detroid, en dat is een relatief grote stad waar je best een hoop kan doen als je met de juiste NPCs praat voor quests. Later ga je weer ergens anders heen etc.. kun je het daar doen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh dan ga ik 'm toch spelen!! Klinkt wel cool
Ben ook nog niet zo ver, weinig tijd gehad. Speel op normal en is nu nog prima te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ik de 1e keer ook maar ik speel dan ook op Hardmisschien moet je hem eens op easy zetten ofzo
Die shit word later pas moeilijk!
En goedemorgen!
Ergens wel jammer dat het inderdaad niet de openheid haalt van Fallout. Daar kon je nog echt doelloos rondlopenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet zo groot als Fallout maar je begint bijvoorbeeld in Detroid, en dat is een relatief grote stad waar je best een hoop kan doen als je met de juiste NPCs praat voor quests. Later ga je weer ergens anders heen etc.. kun je het daar doen.
Ik vond het grapapig noch stoerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar je rooster kwijt raken is niet onverantwoordelijk vind ik. Dat is om niks te doen aan hw enzo (ja, ik was zo). Maar zoiets belangrijks kwijtraken is een stapje erger.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik vond het grapapig noch stoer
Laat mij het weten als je wat gevonden hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens heb ik dringend werk nodig waar ik goed verdien, en daarmee bedoel ik dus niet de-baas-schijt-op-jou werk als bij de AH of in de afwas werken. Liefst fatsoenlijk salaris. In de vakantie werkte ik ergens voor 5,50 per uur en dat was lekker alleen dat waren hele dagen. wie weet waar ik nu zou kunnen werken? geen krantwijk/supermarkt/afwas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |