Pas maar op voor Tux, want zodra je 18 bent.quote:
Wat gebeurd er dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op voor Tux, want zodra je 18 bent.
Je was 12?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
16 jaar geleden werd ik ontmaagd.
Haha wat schattig.quote:
nee heb al 3 haren op mn tiet ben fakking volwasse voor muh leeftydquote:
Nee 32 - 16 = 16, ga terug naar school jij.quote:
Dan kan het nog wel schattig zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee heb al 3 haren op mn tiet ben fakking volwasse voor muh leeftyd
Heb je ook al schaamhaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee heb al 3 haren op mn tiet ben fakking volwasse voor muh leeftyd
Ik wou je helpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee 32 - 16 = 16, ga terug naar school jij.
Met wat?quote:
Picsquote:
Omdat je al zo oud bent enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat je al zo oud bent enzo.ik moest echt lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat je al zo oud bent enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
En waarom kan dat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb een soort van foto van mijzelf met dr peacock![]()
maar kan hem niet uploade
omdak tog geen site wil en alsf jullie op fto staan te wachtte ga zo lekker ptte geen zin om site te zoekequote:
imgur.com there you goquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
omdak tog geen site wil en alsf jullie op fto staan te wachtte ga zo lekker ptte geen zin om site te zoeke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik er morge wel weer vanaf hale wss staat tog op partyflockIf she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom die waas voor ogen ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik er morge wel weer vanaf hale wss staat tog op partyflockOut of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
PartyflockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik er morge wel weer vanaf hale wss staat tog op partyflock
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
dan zie ik er geheimzinnig uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom die waas voor ogen ;o
Je smaakt als een bejaarde?quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeAls een goede oude kaas, of gerijpte wijn. Niet bedorven
Kaas is sowieso ranzig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeAls een goede oude kaas, of gerijpte wijn. Niet bedorven
quote:
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Nederlanders die kaas niet lekker vinden.
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.
Gewoon een plak kaas op brood/cracker is niet te vreten.
Zeggen dat je kaas niet lust is zeggen dat je drinken niet lust. Er zijn zo ongelofelijk veel kazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.
Gewoon een plak kaas op brood/cracker is niet te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |