Kaas is sowieso ranzig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeAls een goede oude kaas, of gerijpte wijn. Niet bedorven
quote:
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Nederlanders die kaas niet lekker vinden.
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.
Gewoon een plak kaas op brood/cracker is niet te vreten.
Zeggen dat je kaas niet lust is zeggen dat je drinken niet lust. Er zijn zo ongelofelijk veel kazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.
Gewoon een plak kaas op brood/cracker is niet te vreten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.
Piemelbriequote:
Jaaa gewoon als het puur en alleen kaas is en nou je snapte me welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.
Ik weet dat er veel kazen zijn maar over het algemeen hou ik er gewoon niet van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeggen dat je kaas niet lust is zeggen dat je drinken niet lust. Er zijn zo ongelofelijk veel kazenEen plakje jong vind ik ook niks aan.
Tenenkaas?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa gewoon als het puur en alleen kaas is en nou je snapte me wel
[..]
Ik weet dat er veel kazen zijn maar over het algemeen hou ik er gewoon niet van.
Jaquote:
Ik heb het maar 2x geprobeerd. Toen het niet lukte ging ik verder met Borderlands en dat was een verademingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Serieus man, mietje!
Cover zoeken en als je explosieve kratten ergens ziet staan daarop schieten, die staan nogal strategisch verspreid door dat eerste level heen. Toen ik die eenmaal door had was het zo bekeken.
alleen. heb mn ipod bij maar hij gaat niet aan. dacht dat ik hem opgeladen had, maar zal toch wel niet. hoop ik, anders is hij kapotquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:08 schreef bijdehand het volgende:
Ben je met een groep dan? Da's toch niet saai. Anders kan je gewoon je muziek meenemen toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alleen. heb mn ipod bij maar hij gaat niet aan. dacht dat ik hem opgeladen had, maar zal toch wel niet. hoop ik, anders is hij kapot
inderdaad! uhm, weet ik nog niet. denk het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's wel kut, man. Ik ben m'n ipod één keer vergeten en dat vergeet ik nooit meer
![]()
Ga je naar Rubens feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |