Heldin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Eerste schooldag gelijk verslapen.
Binnen 2 uurtjes via TPBquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe hebben jullie dat spel allemaal zo snel binnengetrokken?
Preloaded via steam want ik heb hem gewoon gekochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe hebben jullie dat spel allemaal zo snel binnengetrokken?
Qua games ben ik echt een koper. Maar soms weet je gewoon niet of je zo'n spel kan draaien en terugbrengen mag dan niet meer. Tevens koop ik altijd via steam omdat ik de doosjes niet wil.quote:
Hier ook gewoon originele xbox.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben ook een koper. Xbox niet omgebouwd of niks.
Op zich wel he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook gewoon originele xbox.
Is ook zo jammer om gebanned te worden zo vlak voor battlefield3
Ik dacht leuk op de scooter te gaan, zijn er 2 wegen afgesloten en was ik verdwaald in den boschquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Eerste schooldag gelijk verslapen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik dacht leuk op de scooter te gaan, zijn er 2 wegen afgesloten en was ik verdwaald in den bosch
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Kon je hem daarna wel kwijt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moet![]()
uitleggen dat ik verdwaald in den bosch was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |