Ik dacht leuk op de scooter te gaan, zijn er 2 wegen afgesloten en was ik verdwaald in den boschquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Eerste schooldag gelijk verslapen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik dacht leuk op de scooter te gaan, zijn er 2 wegen afgesloten en was ik verdwaald in den bosch
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Kon je hem daarna wel kwijt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moet![]()
uitleggen dat ik verdwaald in den bosch was![]()
![]()
Omgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moet![]()
uitleggen dat ik verdwaald in den bosch was![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, bussen rijden niet meer langs oude vlijmense weg
nu moet ik van CS naar kw1c lopen.
Bah
Zo ver lees ik niet terugquote:
Wat ik dan altijd doe is ze recht aankijken, superstrak, dan glimlach ik een keer, dan lachen ze terug, en dan pak ik hun hoofd vast om een voor een hun tanden er uit te trekken met een nijptang, hun oogbollen eruit te wippen met een theelepeltje, ze te scalperen met een roestig jagersmes, hun ballen en penis er af te knippen met een heggeschaar om dat hele zaakje vervolgens in hun mond te doen, die dicht te plakken met tape en dan hun neus dichthouden. Ik wil wel eens de blik in hun ogen zien dan maar dat kan niet want die hebben ze dan al doorgeslikt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
overigens, zon mentaal ongelukkige jongen probeerde constant met mij te communiceren![]()
ik zo move bitch move [ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik dan altijd doe is ze recht aankijken, superstrak, dan glimlach ik een keer, dan lachen ze terug, en dan pak ik hun hoofd vast om een voor een hun tanden er uit te trekken met een nijptang, hun oogbollen eruit te wippen met een theelepeltje, ze te scalperen met een roestig jagersmes, hun ballen en penis er af te knippen met een heggeschaar om dat hele zaakje vervolgens in hun mond te doen, die dicht te plakken met tape en dan hun neus dichthouden. Ik wil wel eens de blik in hun ogen zien dan maar dat kan niet want die hebben ze dan al doorgeslikt.
Omgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik dan altijd doe is ze recht aankijken, superstrak, dan glimlach ik een keer, dan lachen ze terug, en dan pak ik hun hoofd vast om een voor een hun tanden er uit te trekken met een nijptang, hun oogbollen eruit te wippen met een theelepeltje, ze te scalperen met een roestig jagersmes, hun ballen en penis er af te knippen met een heggeschaar om dat hele zaakje vervolgens in hun mond te doen, die dicht te plakken met tape en dan hun neus dichthouden. Ik wil wel eens de blik in hun ogen zien dan maar dat kan niet want die hebben ze dan al doorgeslikt.
oh handje, wat is het toch geil als je zo praat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
misschien....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
butsers zit jy ook op kw1c joh?
Ik ben ziekquote:
help een engerd.quote:
Ahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben ziek
Net voordat school weer begint, perfecte timing weer.
[..]
help een engerd.
quote:
Nee die begint donderdag, dus beter is het dan weg hehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhHeb je nu al school moeten missen?
Beterschap in ieder geval.
Ja inderdaad, anders mis je misschien al een hoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee die begint donderdag, dus beter is het dan weg hehe.
Jij bent wel al begonnen toch?
Ha! Zullen wij eens even innerjoinenquote:
Schoolziek is serieuze zaak hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben ziek
Net voordat school weer begint, perfecte timing weer.
Aight dat is hoe we rollen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is de dubbel B!
Barrie B B Butsers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |