Op zaterdag is er geen EW.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Pfieuw, ik durfde hem niet op slot te gooien, knoppen versprongen weer![]()
En EW, kan morgen ws weer luisteren
Ik twijfelde nog of ik hem speciaal voor jouw zou edittenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik hem speciaal voor jouw zou editten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]!!
En nu hardstyle op 3FM, ik ga echt slapen.
Hoewel, het klink best tof..
quote:
Ja heerlijk de zon schijnt en het is warmquote:
5 minuten geleden leek het wel nacht hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja heerlijk de zon schijnt en het is warm
Ben zelf vakkenvuller (quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:39 schreef themauster het volgende:
Slechste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Ik zag het ja, die winkelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:39 schreef themauster het volgende:
Slechste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Of dezequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iggy!
Hoewel deze toch stukken beter is:
Bert doet Latevermaak vanavond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:11 schreef hole1988 het volgende:
Heerlijk die eerlijkheid over collega's Frank een wijf en Gerard een glijder noemen.
En het verhaal hoe Bert het met een hoer heeft gedaan.
Wanneer komt Stenders weer terug eigenlijk?quote:
geen idee eigenlijk....dit is iig z'n 2e week vakantie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Wanneer komt Stenders weer terug eigenlijk?
Ben ws al te laatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Pino112 het volgende:
Voordat al het Claudiagegeil begint zeg ik alvast veel plezier bij EW en Bert, en tot morgen ergens
Duran Duran ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry, maar ik vind dit nummer helemaal niks
Best wel een faal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
11:23| Duran Duran - Ordinary World
12:18| Duran Duran - Ordinary World
Hoezo gevarieerd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
11:23| Duran Duran - Ordinary World
12:18| Duran Duran - Ordinary World
quote:Op zaterdagavond gaan de lichten in de studio op standje dansvloer, want dan nemen de dance DJ's van 3FM de zender over. Dit weekend staat 3FM op Mysteryland en zenden we de beste sets van het festival uit.
3FM vanaf Mysteryland
Je hoort van 18:00 tot 06:00 het allerbeste wat Mysteryland te bieden heeft, van interviews met DJ's tot sfeer vanaf het terrein en natuurlijk de vetste muziek die het festival te bieden heeft. De volgende DJ's schotelen het je voor
18:00 - 20:00 uur: Giel Beelen
20:00 - 22:00 uur: Annemieke Schollaardt
22:00 - 01:00 uur: Ajouad El Miloudi
01:00 - 06:00 uur: Paul Rabbering
5uur lang Rabbering? Die heeft er zin in!quote:
Giel is wel een grote liefhebber van dance muziek Annemiek is idd wel een beetje faal laat dan Domien die 2 uurtjes doenquote:
wow, het is hier nu ietsje afgekoeld maar het was eerder vanmorgen idd echt stikbenauwdquote:
Er komt echt een zwarte lucht opzetten dus het zal wel niet lang duren of we krijgen regen en wat onweerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef alors het volgende:
[..]
wow, het is hier nu ietsje afgekoeld maar het was eerder vanmorgen idd echt stikbenauwdNederlandse zomer
Hier alleen regen en wat gerommel en een paar flitsen, maar in het oosten zou het erger zijn hoorde ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt echt een zwarte lucht opzetten dus het zal wel niet lang duren of we krijgen regen en wat onweer. Net op tijd 2 zware kasten naar het nieuwe huis gebracht
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Hier alleen regen en wat gerommel en een paar flitsen, maar in het oosten zou het erger zijn hoorde ik...
PYquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Hier net een dik half uur opgesloten gezeten in m'n auto door noodweer
Ah, dank je, weer wat geleerdquote:
Ik luister geen 3FMquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Dat krijg je met Coldplay en The Handsome poets op de radioZeik(regen)muziek
goed bezig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef alors het volgende:
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR:
7,5 op mijn scriptie![]()
![]()
Top, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef alors het volgende:
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR:
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef alors het volgende:
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR:
![]()
Felicidadosquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef alors het volgende:
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR:
![]()
Topquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef alors het volgende:
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR:
![]()
Emeli Sande.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zou de nieuwe Megahit worden?
EENS!quote:
op haar site staat rond 16.45... meestal is MH om halfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef themauster het volgende:
Bellen met Caro Emerald, ze zal toch geen nieuwe single hebben he die megahit kan worden
Ze hebben naar me geluisterd.quote:
quote:
Die Massive Attack-achtige instrumentalen zijn wel lekker maar ze zingt wel heel veel hetzelfde, vooralsnog vind ik em wel leuk, maar voor hoelang nog...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen na 3 keer ben ik dit wel zat overigens...
Inderdaad, dat ik dit volgende week twintig keer per dag moet aanhorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Correctie, na 1 keer ben ik hem al zat
Nee, Domien valt inquote:
En 9/10 keer vrachtwagen chauffeurs zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Valt me altijd wel op dat de meeste bellers bij Groeten vanaf het asfalt uit het zuidelijk deel van het land komen.
Sowieso komen bellers in het algemeen van toch wel héél vaak van onder de rivieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Valt me altijd wel op dat de meeste bellers bij Groeten vanaf het asfalt uit het zuidelijk deel van het land komen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
En het zijn ook altijd van die complete idioten. Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Ze doen daar aan carnaval. Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En het zijn ook altijd van die complete idioten. Ik zie een verband
Een kazooquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weerMoeten jullie raden wat ik gekocht heb!
25 kilo vissticks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weerMoeten jullie raden wat ik gekocht heb!
ja, wordt een catfight tussen 2 hittegolfhunkgenomineerden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze een mannelijke gast vanaaf![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze een mannelijke gast vanaaf![]()
quote:
FALSCH!quote:
en dat is???quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
FALSCH!
'I'M WITH YOU' heb ik gekocht.
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef themauster het volgende:
Als je mij had verteld dat dit nummer uit eind jaren 90 kwam had ik het ook geloofd
En wie de neuk mag dat nou weer zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
Dat wordt dus alleen het 1e uur luisteren.
Kei. Harde. Pepers!quote:
Kruimeltjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
nou, wees er blij mee!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, wees er blij mee!
en volgende week geen Coen en Sander maar Timur en Frank
Idd... En Modien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
Die uuropeners zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...![]()
mwoah, vond deze wel aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
Hey, een bekende kop! Heeft ie nog verkering met Nina?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
EkstraWeekend zelf is niet meer wat het ooit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
3FM zelf is niet meer wat het ooit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
EkstraWeekend zelf is niet meer wat het ooit was.
Commersjele bende is ut!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
3FM zelf is niet meer wat het ooit was.
Wie is deze gladde glipper?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
ik zou zeggen raadpleeg wiki.quote:
ja ze zijn getrouwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, een bekende kop! Heeft ie nog verkering met Nina?![]()
(ik kijk heel af en toe verplicht mee op het werk)
!_____quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das de wereldberoemde Noud uit GTST
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:13:46WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:13:47WWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #EKSTRAWEEKEND #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:14:02WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
Tnx voor de update, heb het al maaaaanden niet meer gezienquote:
3x baas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
Omdat jullie Ekstra Weekend niet zo veel meer aan vinden:
[ afbeelding ]
je hebt Naatje ingeruild?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDD
kusjes van Heloef en faye
Sorry kerel, moet zijn naam met een T op het eind? Jij lijkt me wel het type dat elke avond kijktquote:
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:16:04Haha @gerardekdom zijn Tweetdeck staat open en iedereen retweet reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:17:12Het lijkt wel of de computer op tilt slaat #virus http://t.co/4rYgiyG reageer retweet
"Nee, was het maar zo'n feest" aldus Heloefquote:
lekkere Milfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef hole1988 het volgende:
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:16:04Haha @gerardekdom zijn Tweetdeck staat open en iedereen retweet reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:17:12Het lijkt wel of de computer op tilt slaat #virus http://t.co/4rYgiyG reageer retweet
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das de wereldberoemde Noud uit GTST
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Nee, was het maar zo'n feest" aldus Heloef
Morgen zie ik naatje weer, maar hij wou graag ekstraweekend luisteren, alleen ofzo, ik was dan een stoorzender
Wie DM't em even?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???
die jongen snapt er niets van! Die moet niet naar de Straalpaal luisteren, maar met z'n Straalpaal in de rondte zwieren!
Hij gaat straks fappen op Noud.quote:
tis jouw loverboy!quote:
quote:
mij hoor je niet toch? ik ben benieuwd hoe die Ruud of Ruut het doet. eens kijken of Tjibbe hem gaat versierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
nee, volgens mij pas eind september, begin oktober.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week 5 jaar Ekstra Weekend?
1 september hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij pas eind september, begin oktober.
Wat een gave heb jij, daar kun je geld mee verdienen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij niks te melden heeft en zn uiterlijk gaat ook niks toevoegen aan radio
ik geef slechts een meningquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een gave heb jij, daar kun je geld mee verdienen hoor.
ja, volgende week bestaan ze officieel 5 jaar, maar de marathon is pas later dit jaar....quote:
Ik ben waarnemend straalpaalzwierder vandaag. Gr gr heloefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???
die jongen snapt er niets van! Die moet niet naar de Straalpaal luisteren, maar met z'n Straalpaal in de rondte zwieren!
QFT en alors for presidentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
nou iig niet de komende weken, want Michiel was dan op vakantie geweest...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, volgende week bestaan ze officieel 5 jaar, maar de marathon is pas later dit jaar....
(dacht ik)
Die Lucht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben waarnemend straalpaalzwierder vandaag. Gr gr heloef
nja, maar Michiel heeft zijn vakantie moeten cancelen, maar ik hoorde Barend vannacht bij Bert zeggen dat hij in september weer 2 of 3 weken MetMichiel moet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
nou iig niet de komende weken, want Michiel was dan op vakantie geweest...
nee, ze ligt KO in de hoek. ze is óf bedwelmd van die gigantische kaaslucht óf geraakt door jouw enorme knuppel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet horen klagen. Gr gr heloef.
Het laatste. Gr gr heloefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze ligt KO in de hoek. ze is óf bedwelmd van die gigantische kaaslucht óf geraakt door jouw enorme knuppel!
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
jaloers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:41:36#Ekstraweekend WEEEEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEEEND #3fm Godver...weer te laat... reageer retweet
Veronica 538quote:
Had ik al verwacht... Geen reguliere ekstra weekend dus. Man, ik luister bijna geen enkel programma meer op 3fm zo. Als Rudy vervangen gaat worden door Roos, dan is het echt miniem...quote:
Absoluut!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoeren
jaha! behalve de Koningin en Martine Bijlquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef hole1988 het volgende:
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:41:36#Ekstraweekend WEEEEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEEEND #3fm Godver...weer te laat... reageer retweet
poewee! van waar naar waar?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef hole1988 het volgende:
Bea is hartstikke jaloers, zie haar maar eens kijken naar Margriet als die met flappie staat te tongenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaha! behalve de Koningin en Martine Bijl
ja, met Claus tongen wordt lastig. ze kan het lijk wel opgraven, maar de tong zal wel vergaan zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Bea is hartstikke jaloers, zie haar maar eens kijken naar Margriet als die met flappie staat te tongen
Groningen> Eindhovenquote:
dat kun je niet echt een vooruitgang noemen imho...quote:
Het is maar voor 0,5 jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun je niet echt een vooruitgang noemen imho...
ja, maar in Eindhoven kost dat 10 jaar van je leven...quote:
Ik ben er al klaar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze plaat wordt elke keer nog beter
+1quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze plaat wordt elke keer nog beter
Bedankt johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar in Eindhoven kost dat 10 jaar van je leven...
ach, het zijn de laatste 10jaar en dan ben je toch al zo dement als een kiwiquote:
Jah! Leeuwarden is allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, het zijn de laatste 10jaar en dan ben je toch al zo dement als een kiwimis je niks aan dus
ach, imho gaat er nog steeds niet boven Nijmegenquote:
Arnhem FTWquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, imho gaat er nog steeds niet boven Nijmegen
aan dat gat ga ik verder geen woorden vuilmakenquote:
Jeuj reactiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aan dat gat ga ik verder geen woorden vuilmakenhet enige goede aan die stad is dat ik daar Triggerfinger en De STaat op 1 avond live zag!
En die lucht die daar vanaf zou komen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met Claus tongen wordt lastig. ze kan het lijk wel opgraven, maar de tong zal wel vergaan zijn..
ik vraag me btw af...stel dat Bea verliefd wordt.....hoe zou dat dan gaan?
zonde, Nijmegen is prachtig..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Jeuj reactie
Beide steden nog nooit geweest
maar, Domien >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Roos, niet dat dat iets is om trots op te zijn, want dat is zo'n beetje iedereen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:03 schreef alors het volgende:
Ruud >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Domien
ja, met die geile Jan Slagter van Omroep MAX!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En die lucht die daar vanaf zou komen...![]()
Bea doet alles stiekem, het liefst achterin de gouden koets. Titanic-wise zeg maar, met haar handjes tegen het bedampte raam
Grunnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, Nijmegen is prachtig..
als ik een Top3 zou moeten maken
1. Nijmegen
2. Groningen
3. Leeuwarden (maar ik begin Leeuwarden steeds meer te waarderen hoewel m'n fiets hier wel gejat is)
Als Leeuwarden nu eens met een pas komt dat ik onbeperkt naar de bios kan voor vast bedrag per maand halen ze Grunn in
Joah!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met die geile Jan Slagter van Omroep MAX!
Stedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Grunn. De rest geen mening
.
In mijn top staan Amsterdam, Haarlem & Breda.
A'dam 1x bezocht. Van Gochmuseum en ergens een goddelijk ijsje gegeten van bijna 5gulden (1995 ofzo). Van Haarlem heb ik alleen het station gezien en Breda ben ik alleen maar doorheen getreind...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Grunn. De rest geen mening
.
In mijn top staan Amsterdam, Haarlem & Breda.
Ik ben stadsmensquote:
http://www.3fmfan.nl/page(...)titel&opdracht=plagequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah!!![]()
Het valt me op dat ze Plage bijna niet meer draaien
Het ligt eraan wat je dorpen noemt. Waddinxveen is bijvoorbeeld ook een dorp, maar heeft toch echt iets van een stad weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben stadsmens. Midweek Zeeland is leuk, lekker gefietst maar ben blij dat ik weer in de bewoonde wereld ben
.
Iedereen even afkloppen graag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)titel&opdracht=plage
idd, gisteren en vandaag nog niet!
donequote:
yup, wordt de herfstkneiter!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:16 schreef Evertjan het volgende:
dat Plage is dat een nieuwe liedje hoor het namelijk net voor het 1e
Party all night!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
wat roepen ze nou toch in die jingle net? ik versta constant iets als Body Onlihine of Party Onlihine!
ah ja, dat klinkt wel logisch jaquote:
Heb je al voor Onz radio gedraaid?quote:
nee, ik moet nog steeds de zin maken zo'n dj-mix-prog te testen. maar ik heb nog n week vakantie....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je al voor Onz radio gedraaid?
Is toch dood?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je al voor Onz radio gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ah, Eric Corton is ook gearriveerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef Timo20 het volgende:
In het kader "beter laat dan nooit"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDDDD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, Eric Corton is ook gearriveerd!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, Eric Corton is ook gearriveerd!
ja, die tweet ook altijd een uur of meer te laat dat het Weekend isquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die tweet ook altijd een uur of meer te laat dat het Weekend is
douchen en eten kan ook na/tijdens Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! aha op die toer
heeft in dit geval ook te maken met werken tot 19,00uur, douchen en eten
kan wel inderdaad maar ik werk zo hard dat het zweet me langs de rug afoopt en ik gelijk wil douchen als ik thuis kom. Daarbij is het normaal etenstijd rond een uurtje of 18.00, met 19.45 was `t dus sowieso al laatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
douchen en eten kan ook na/tijdens Ekstra Weekend!
ga je met de auto naar je werk? kun je op de terugweg wat te vreten halen bij friettent en dat in de auto opeten terwijl je Ekstra Weekend luistert. en dan de radio hard als je thuiskomt zodat je onder de douche verder kunt luisteren!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kan wel inderdaad maar ik werk zo hard dat het zweet me langs de rug afoopt en ik gelijk wil douchen als ik thuis kom. Daarbij is het normaal etenstijd rond een uurtje of 18.00, met 19.45 was `t dus sowieso al laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |