op haar site staat rond 16.45... meestal is MH om halfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef themauster het volgende:
Bellen met Caro Emerald, ze zal toch geen nieuwe single hebben he die megahit kan worden
Ze hebben naar me geluisterd.quote:
quote:
Die Massive Attack-achtige instrumentalen zijn wel lekker maar ze zingt wel heel veel hetzelfde, vooralsnog vind ik em wel leuk, maar voor hoelang nog...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen na 3 keer ben ik dit wel zat overigens...
Inderdaad, dat ik dit volgende week twintig keer per dag moet aanhorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Correctie, na 1 keer ben ik hem al zat
Nee, Domien valt inquote:
En 9/10 keer vrachtwagen chauffeurs zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Valt me altijd wel op dat de meeste bellers bij Groeten vanaf het asfalt uit het zuidelijk deel van het land komen.
Sowieso komen bellers in het algemeen van toch wel héél vaak van onder de rivieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Valt me altijd wel op dat de meeste bellers bij Groeten vanaf het asfalt uit het zuidelijk deel van het land komen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
En het zijn ook altijd van die complete idioten. Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Ze doen daar aan carnaval. Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En het zijn ook altijd van die complete idioten. Ik zie een verband
Een kazooquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weerMoeten jullie raden wat ik gekocht heb!
25 kilo vissticks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weerMoeten jullie raden wat ik gekocht heb!
ja, wordt een catfight tussen 2 hittegolfhunkgenomineerden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze een mannelijke gast vanaaf![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze een mannelijke gast vanaaf![]()
quote:
FALSCH!quote:
en dat is???quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
FALSCH!
'I'M WITH YOU' heb ik gekocht.
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef themauster het volgende:
Als je mij had verteld dat dit nummer uit eind jaren 90 kwam had ik het ook geloofd
En wie de neuk mag dat nou weer zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
Dat wordt dus alleen het 1e uur luisteren.
Kei. Harde. Pepers!quote:
Kruimeltjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
nou, wees er blij mee!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, wees er blij mee!
en volgende week geen Coen en Sander maar Timur en Frank
Idd... En Modien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
Die uuropeners zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...![]()
mwoah, vond deze wel aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
Hey, een bekende kop! Heeft ie nog verkering met Nina?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
EkstraWeekend zelf is niet meer wat het ooit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
3FM zelf is niet meer wat het ooit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
EkstraWeekend zelf is niet meer wat het ooit was.
Commersjele bende is ut!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
3FM zelf is niet meer wat het ooit was.
Wie is deze gladde glipper?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
ik zou zeggen raadpleeg wiki.quote:
ja ze zijn getrouwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, een bekende kop! Heeft ie nog verkering met Nina?![]()
(ik kijk heel af en toe verplicht mee op het werk)
!_____quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das de wereldberoemde Noud uit GTST
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:13:46WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:13:47WWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #EKSTRAWEEKEND #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:14:02WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
Tnx voor de update, heb het al maaaaanden niet meer gezienquote:
3x baas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
Omdat jullie Ekstra Weekend niet zo veel meer aan vinden:
[ afbeelding ]
je hebt Naatje ingeruild?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDD
kusjes van Heloef en faye
Sorry kerel, moet zijn naam met een T op het eind? Jij lijkt me wel het type dat elke avond kijktquote:
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:16:04Haha @gerardekdom zijn Tweetdeck staat open en iedereen retweet reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:17:12Het lijkt wel of de computer op tilt slaat #virus http://t.co/4rYgiyG reageer retweet
"Nee, was het maar zo'n feest" aldus Heloefquote:
lekkere Milfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef hole1988 het volgende:
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:16:04Haha @gerardekdom zijn Tweetdeck staat open en iedereen retweet reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:17:12Het lijkt wel of de computer op tilt slaat #virus http://t.co/4rYgiyG reageer retweet
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das de wereldberoemde Noud uit GTST
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Nee, was het maar zo'n feest" aldus Heloef
Morgen zie ik naatje weer, maar hij wou graag ekstraweekend luisteren, alleen ofzo, ik was dan een stoorzender
Wie DM't em even?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???
die jongen snapt er niets van! Die moet niet naar de Straalpaal luisteren, maar met z'n Straalpaal in de rondte zwieren!
Hij gaat straks fappen op Noud.quote:
tis jouw loverboy!quote:
quote:
mij hoor je niet toch? ik ben benieuwd hoe die Ruud of Ruut het doet. eens kijken of Tjibbe hem gaat versierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
nee, volgens mij pas eind september, begin oktober.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week 5 jaar Ekstra Weekend?
1 september hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij pas eind september, begin oktober.
Wat een gave heb jij, daar kun je geld mee verdienen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij niks te melden heeft en zn uiterlijk gaat ook niks toevoegen aan radio
ik geef slechts een meningquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een gave heb jij, daar kun je geld mee verdienen hoor.
ja, volgende week bestaan ze officieel 5 jaar, maar de marathon is pas later dit jaar....quote:
Ik ben waarnemend straalpaalzwierder vandaag. Gr gr heloefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???
die jongen snapt er niets van! Die moet niet naar de Straalpaal luisteren, maar met z'n Straalpaal in de rondte zwieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |