Nee, Domien valt inquote:
En 9/10 keer vrachtwagen chauffeurs zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Valt me altijd wel op dat de meeste bellers bij Groeten vanaf het asfalt uit het zuidelijk deel van het land komen.
Sowieso komen bellers in het algemeen van toch wel héél vaak van onder de rivieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Valt me altijd wel op dat de meeste bellers bij Groeten vanaf het asfalt uit het zuidelijk deel van het land komen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
En het zijn ook altijd van die complete idioten. Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
Ze doen daar aan carnaval. Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En het zijn ook altijd van die complete idioten. Ik zie een verband
Een kazooquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weerMoeten jullie raden wat ik gekocht heb!
25 kilo vissticks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weerMoeten jullie raden wat ik gekocht heb!
ja, wordt een catfight tussen 2 hittegolfhunkgenomineerden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze een mannelijke gast vanaaf![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze een mannelijke gast vanaaf![]()
quote:
FALSCH!quote:
en dat is???quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
FALSCH!
'I'M WITH YOU' heb ik gekocht.
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef themauster het volgende:
Als je mij had verteld dat dit nummer uit eind jaren 90 kwam had ik het ook geloofd
En wie de neuk mag dat nou weer zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
Dat wordt dus alleen het 1e uur luisteren.
Kei. Harde. Pepers!quote:
Kruimeltjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
_________!
Dat wordt dus alleen het 1e uur luisteren.
nou, wees er blij mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |