QFT en alors for presidentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
nou iig niet de komende weken, want Michiel was dan op vakantie geweest...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, volgende week bestaan ze officieel 5 jaar, maar de marathon is pas later dit jaar....
(dacht ik)
Die Lucht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben waarnemend straalpaalzwierder vandaag. Gr gr heloef
nja, maar Michiel heeft zijn vakantie moeten cancelen, maar ik hoorde Barend vannacht bij Bert zeggen dat hij in september weer 2 of 3 weken MetMichiel moet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
nou iig niet de komende weken, want Michiel was dan op vakantie geweest...
nee, ze ligt KO in de hoek. ze is óf bedwelmd van die gigantische kaaslucht óf geraakt door jouw enorme knuppel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet horen klagen. Gr gr heloef.
Het laatste. Gr gr heloefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze ligt KO in de hoek. ze is óf bedwelmd van die gigantische kaaslucht óf geraakt door jouw enorme knuppel!
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
jaloers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:41:36#Ekstraweekend WEEEEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEEEND #3fm Godver...weer te laat... reageer retweet
Veronica 538quote:
Had ik al verwacht... Geen reguliere ekstra weekend dus. Man, ik luister bijna geen enkel programma meer op 3fm zo. Als Rudy vervangen gaat worden door Roos, dan is het echt miniem...quote:
Absoluut!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoeren
jaha! behalve de Koningin en Martine Bijlquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef hole1988 het volgende:
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 19:41:36#Ekstraweekend WEEEEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEEEND #3fm Godver...weer te laat... reageer retweet
poewee! van waar naar waar?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef hole1988 het volgende:
Bea is hartstikke jaloers, zie haar maar eens kijken naar Margriet als die met flappie staat te tongenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaha! behalve de Koningin en Martine Bijl
ja, met Claus tongen wordt lastig. ze kan het lijk wel opgraven, maar de tong zal wel vergaan zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Bea is hartstikke jaloers, zie haar maar eens kijken naar Margriet als die met flappie staat te tongen
Groningen> Eindhovenquote:
dat kun je niet echt een vooruitgang noemen imho...quote:
Het is maar voor 0,5 jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun je niet echt een vooruitgang noemen imho...
ja, maar in Eindhoven kost dat 10 jaar van je leven...quote:
Ik ben er al klaar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze plaat wordt elke keer nog beter
+1quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze plaat wordt elke keer nog beter
Bedankt johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar in Eindhoven kost dat 10 jaar van je leven...
ach, het zijn de laatste 10jaar en dan ben je toch al zo dement als een kiwiquote:
Jah! Leeuwarden is allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, het zijn de laatste 10jaar en dan ben je toch al zo dement als een kiwimis je niks aan dus
ach, imho gaat er nog steeds niet boven Nijmegenquote:
Arnhem FTWquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, imho gaat er nog steeds niet boven Nijmegen
aan dat gat ga ik verder geen woorden vuilmakenquote:
Jeuj reactiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aan dat gat ga ik verder geen woorden vuilmakenhet enige goede aan die stad is dat ik daar Triggerfinger en De STaat op 1 avond live zag!
En die lucht die daar vanaf zou komen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met Claus tongen wordt lastig. ze kan het lijk wel opgraven, maar de tong zal wel vergaan zijn..
ik vraag me btw af...stel dat Bea verliefd wordt.....hoe zou dat dan gaan?
zonde, Nijmegen is prachtig..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Jeuj reactie
Beide steden nog nooit geweest
maar, Domien >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Roos, niet dat dat iets is om trots op te zijn, want dat is zo'n beetje iedereen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:03 schreef alors het volgende:
Ruud >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Domien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |