SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Doe niet zo dramatisch! Een beetje slapende mensen meteen dood verklarenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:34 schreef MsMessy het volgende:
Stil eens, luister, ja hoor, het topic is hartstikke dood
Geen enkel mens verklaar ik dood, alleen het topic verklaarde ik dood en dat was het blijkbaar op sterven na ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch! Een beetje slapende mensen meteen dood verklaren
Anders ik wel. Ik ga zo slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen enkel mens verklaar ik dood, alleen het topic verklaarde ik dood en dat was het blijkbaar op sterven na ook
Trustenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welterusten![]()
![]()
Ik ga zo ook naar m'n nest
Dank je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:35 schreef MsMessy het volgende:
Een groet en eenvoor de ochtendploeg. Een fijne dag
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:54 schreef robdriessen het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Hallo.
Veel plezier; gestoorde ventquote:
Schoolquote:
Moguhquote:
Goedemorgenquote:
Nee, ik moet naar de stad om m'n brillen op te halen en daarna naar Oldenzaal om m'n laptop na te laten kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog diertjes schieten vandaag?
Oh. Nou veel succes dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar de stad om m'n brillen op te halen en daarna naar Oldenzaal om m'n laptop na te laten kijken.
Fotoooo's!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar de stad om m'n brillen op te halen en daarna naar Oldenzaal om m'n laptop na te laten kijken.
Goedemorgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fotoooo's!
Ohja, en goedemorgen
Hoe is het met Rio?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en naar het paard. En een presentatie in elkaar zetten
.
"It's coming right for us!"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog diertjes schieten vandaag?
We moeten nog steeds een keer gaan rijden Samzzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en naar het paard. En een presentatie in elkaar zetten
.
um jij ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdorie, vanavond Blondie en Viro.. En wie mag er weer werken?
doe ikquote:
Nee, nee. Hij mag werken. Dus het hoeft niet eens maar hij doet het toch. Hij moet niet zeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
doe ik
jij moet lekker werken en ik ben vrij
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
We moeten trots en zuinig zijn op de mensen die werken, daar zouden er veel meer van moeten zijn
Werken is leuk, laat daarom genoeg over voor je collega'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
We moeten trots en zuinig zijn op de mensen die werken, daar zouden er veel meer van moeten zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht "KUUUUUT! Waar is al mijn muziek heen!" en toen bedacht ik me dat ik die twee dagen geleden overgezet heb op een externe harde schijf.
Hear hearquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
Goed wel, hij hoest nog, maar zijn oog is oke, gelukkig. Z'n derde ooglid puilde helemaal uitquote:
Het ligt wel iets genuanceerderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, nee. Hij mag werken. Dus het hoeft niet eens maar hij doet het toch. Hij moet niet zeuren.
Vanwege de lokale keuken in Keulen is er afgelopen week niets afgegaan qua gewicht. Wel veel betere percentages bij de consulent. Lichaam is heel goed in balans qua vet%, vocht% en spiermassa.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
Rob zit er nog een beetje degressie in je gewicht?
Tof! Maar nu weer snel aan The Swinging Blue Jeans?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vanwege de lokale keuken in Keulen is er afgelopen week niets afgegaan qua gewicht. Wel veel betere percentages bij de consulent. Lichaam is heel goed in balans qua vet%, vocht% en spiermassa.
Lame..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Ongelooflijk... De bus rijdt nog volgens de vakantie dienstregeling.
De bouwvak is alweer twee weken voorbijquote:
Ja hoor, weg naar beneden is al weer ingezet. Straks in Thailand veel vis en groente, weinig bier en drank. Komt vast goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tof! Maar nu weer snel aan The Swinging Blue Jeans?
Dat zou best eens kunnen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bouwvak is alweer twee weken voorbij. Maar de scholen zijn nog niet begonnen, dat zal de oorzaak wel zijn
.
Wanneer ging je ookalweer naar Thailand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor, weg naar beneden is al weer ingezet. Straks in Thailand veel vis en groente, weinig bier en drank. Komt vast goed
Ik zag van de week zo'n gloednieuwe 599 Italia, wat een geweldig ding is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Prachtige Ferrari net. Ik hoor 'm nog
.
Ik heb geen idee welk type het is en normaal haat ik ferrari, maar deze was wel baas. En witquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag van de week zo'n gloednieuwe 599 Italia, wat een geweldig ding is dat
Ik weet het niet. Vanaf de zijkant lijkt het meer op een Porsche-model die in de achterkant ingeknakt is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag van de week zo'n gloednieuwe 599 Italia, wat een geweldig ding is dat
Doe eens foto's? Volgens mij heb ik dezelfde als Jofu gezien namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vanaf de zijkant lijkt het meer op een Porsche-model die in de achterkant ingeknakt is.
Zag paar daagjes terug zo'n 458, ook mooi. Maar toch vind ik dan zo'n 360 of 430 mooier.
Argh, mensen die niet voorzichtig om kunnen gaan met spullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:29 schreef robdriessen het volgende:
En daarom moet je je dure sportauto nooit aan je zoontje uitlenen omdat hij te hard over drempels heen rijdt waardoor er vonken van de bodemplaat komen.....
http://www.kortnieuws.com(...)dt-uit-in-noordwijk/
Valt nog mee dat dit er niet staatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Prachtige tractor net. Ik hoor 'm nog
.
ik vind de Vraarie toch mooier stiekemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
Samzz:
F430:
[ afbeelding ]
599 (GTB blabla)
[ afbeelding ]
Welke Vraarie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind de Vraarie toch mooier stiekem
Nee, zijn ze geen van beide...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
Samzz:
F430:
[ afbeelding ]
599 (GTB blabla)
[ afbeelding ]
moguhquote:
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Valt nog mee dat dit er niet staat
Die 599 ook..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
F340 is toch Vraarie of niet?
Met Samzz is het lekker op de trekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zien.
ONE POINT TWENTY ONE GIGAWATTSquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil deze gave sportauto, maar dan wel inclusief de flux capacitator.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vanaf de zijkant lijkt het meer op een Porsche-model die in de achterkant ingeknakt is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht dat de onderste een Porsche was
Fixedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
Damn veel leuke jongens in mijn klas. Ik wil er 24 met borsthaar.
Ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
Damn veel leuke jongens in mijn klas. Ik wil die van 24 met borsthaar.
moguhquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die voorkant is wel wreed.
[ afbeelding ]
Nein. Het kan ook maar zo wel de auto zijn die WT postte, hij had een knik in de kont en het feit dat ie op een porsche lijkt verklaart waarom ik 'm mooi vindquote:
Er is ook een schattige met een 3 daags baardje. En 3 mooiboys van ongveer 20. Ik vermaak me wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, niet meteen zo groot. Eerst klein beginnen, je weet toch?
[ afbeelding ]
Bimbo Racer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Als er maar een taartschep op zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein. Het kan ook maar zo wel de auto zijn die WT postte, hij had een knik in de kont en het feit dat ie op een porsche lijkt verklaart waarom ik 'm mooi vind.
Goede naam ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ok, ok, trekker danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zien.
Tschuss!quote:
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als er maar een taartschep op zit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de vorige ook wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop volgend jaar deze als nieuwe lease-bak te kunnen bestellen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar toch....
[ afbeelding ]
Wel een mooie bakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop volgend jaar deze als nieuwe lease-bak te kunnen bestellen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar toch....
[ afbeelding ]
quote:
slechte ogen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wat moeite met die kleine knopjes in SAM
Terwijl af en toe de kleinste knopjes het grootste effect teweeg brengenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wat moeite met die kleine knopjes in SAM
Dat valt wel mee alleen is mijn muis niet zo van het fine-tune werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
slechte ogen ?
okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat valt wel mee alleen is mijn muis niet zo van het fine-tune werk
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Terwijl af en toe de kleinste knopjes het grootste effect teweeg brengen
*wink wink, nudge nudge*
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Symphonic het volgende:
Die civic is ook best een mooie auto
Does she like photographs? PHOTOGRAPHS ey?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*wink wink, nudge nudge*
say CHEESEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Does she like photographs? PHOTOGRAPHS ey?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*wink wink, nudge nudge*
Ik ben 17, wat is dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar die weet ik ook in het donker te vinden
Doe je goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, brilletjes opgehaald. Nu even langs m'n winkeltje en dan een cheesecake bij Bagels & Beans.
de neger moet sorry zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zeg, de eerste belediging van vandaag is binnen. Loop ik met mijn ontbijtboodschappen (een volkorenbroodje, een grapefruit, twee nectarines en een pak melk) terug naar huis van de supermarkt, komt een man me tegemoet en die zegt tegen me: "Voor jou heb ik slechts twee woorden: physical exercise."
Like wtflolwhut? Ik lóóp hier met mijn gezonde ontbijt just minding my own business, vriendelijk te lachen naar iedereen die ik tegenkom, zeg beleefd hoi tegen de bankzitter bij mij in de buurt en dan krijg je een of andere losert die tegen me zegt dat ik moet afvallen?! Neger wat?!
quote:
Hoeken, gewoon hoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zeg, de eerste belediging van vandaag is binnen. Loop ik met mijn ontbijtboodschappen (een volkorenbroodje, een grapefruit, twee nectarines en een pak melk) terug naar huis van de supermarkt, komt een man me tegemoet en die zegt tegen me: "Voor jou heb ik slechts twee woorden: physical exercise."
Like wtflolwhut? Ik lóóp hier met mijn gezonde ontbijt just minding my own business, vriendelijk te lachen naar iedereen die ik tegenkom, zeg beleefd hoi tegen de bankzitter bij mij in de buurt en dan krijg je een of andere losert die tegen me zegt dat ik moet afvallen?! Neger wat?!
Hij heeft toch niet gezegd dat je moet afvallen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat. Een. Aso.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel dat ie moet sporten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gezegd dat je moet afvallen?
Niet letterlijk in die woorden, maar zijn blik deed me niet echt denken dat ie bedoelde: "Wat zie jij er goed uit, doe je veel physical exercise?"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gezegd dat je moet afvallen?
Ja, ongeacht of ie een punt had of niet, waarom moet iemand zich met mijn leven bemoeien. Sowieso kent ie mij nietquote:
Droeg hij Jezus Nikes?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:14 schreef heloef het volgende:
Misschien is het een soort van Jehova getuige die mensen probeert over te halen om te sporten.
Wat een brutaliteitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ben je wel ziek. Weet hij veel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ongeacht of ie een punt had of niet, waarom moet iemand zich met mijn leven bemoeien. Sowieso kent ie mij niet! Wie weet was ik eerst wel twee keer zo zwaar en ben ik nu al de helft van wat ik was
![]()
.
Je had moeten antwoorden: "EN JIJ BENT LELIJK !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedenk me dan altijd vijf minuten later wat ik allemaal had moeten zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had moeten antwoorden: "EN JIJ BENT LELIJK !"
Whehe ja dat ken ik wel ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd vijf minuten later wat ik allemaal had moeten zeggen. Ik ben best gevat, maar wel vertraagd gevat
.
Die momenten heeft iedereen welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd vijf minuten later wat ik allemaal had moeten zeggen. Ik ben best gevat, maar wel vertraagd gevat
.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe ja dat ken ik wel ja...
[me=PriemGirl]aait over The_Eriks wobbly belly![]()
[/me]
Waarom lijk je zo op mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Of heb je trek in Spike's knakworst?quote:
quote:
doeiquote:
Sounds familiarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben weer eens mijn lunch vergeten
Owquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben weer eens mijn lunch vergeten
Als ik thuis ben, ik eet nu cheesecakequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzzje, ga je lappie eens laten fixen en zsm foto's maken van je nieuwe brillen!
Nice!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Cheesecake met een verse aardbeiensmoothie.
En machtigquote:
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet dat het niet gezond is; maar dat haal ik vaak in met kapsalons en friet (ja ik zeg FRIET !)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupVandaar dat ik nu dus ook weer eens aan de chips zit
Ahja zou niet de eerste keer zijn dat ik een hele dag praktisch niks eetHet is ook gewoon frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet dat het niet gezond is; maar dat haal ik vaak in met kapsalons en friet (ja ik zeg FRIET !)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupVandaar dat ik nu dus ook weer eens aan de chips zit
Ahja zou niet de eerste keer zijn dat ik een hele dag praktisch niks eetHET IS PATATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet dat het niet gezond is; maar dat haal ik vaak in met kapsalons en friet (ja ik zeg FRIET !)
![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Baasquote:
quote:
Ben benieuwdquote:
Nee johquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Toch niet deze corry konings he
?
Oehoehoehoeh wie wie wie wie?????quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Na de volgende plaat een nederlandstalig nummer en daarna een stukje cabaret
Gerard Cox en Frans Halsemaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok Brigitte kaandorp, Herman Finkers of Wim Sonneveld.
Monsterlijk snel he die Wickedquote:
quote:
Hoiquote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou doet het nummer het wel
Net stond er in VLC ook dat het een Jingle was, en nu het hele nummer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou doet het nummer het wel
Goede morgen!quote:
Die zijn fijn hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Insomnium het volgende:
EN HOOR IK DAAR EEN HAMMOND ORGEL.
Hallonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen!En ik luister ook weer mee.
Ik deed iets verkeerd denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net stond er in VLC ook dat het een Jingle was, en nu het hele nummer.
SCHREEUW NIET ZOquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:47 schreef Insomnium het volgende:
YOU BE THERE IN MY HOUR OF NEED
YOU WONT TURN ME AWAAAHAAHAAY
Ik ben al van 6u30 wakkerquote:
Goedemorgen !quote:
Oke liefste het spijt mij zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Breng voor mij een cappucino mee, dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben al van 6u30 wakker
Na 8 koppen koffie; ben ik nog niet geheel wakker nee
*nog koffie haalt*
Hoiquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goedemorgen !
[..]
Oke liefste het spijt mij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coming right up !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Breng voor mij een cappucino mee, dank je![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Lekker op tijd. Misschien had je vanaf dat moment hier in moeten loggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben al van 6u30 wakker
Na 8 koppen koffie; ben ik nog niet geheel wakker nee
*nog koffie haalt*
Ik was hier rond 9u alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Misschien had je vanaf dat moment hier in moeten loggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef Symphonic het volgende:
Hierna CSNY
Het schijnt dat CSN en Y nooit in werkelijkheid hebben samengespeeld
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was hier rond 9u alSchandalig! De radio is toch het eerste wat je aan zet als je op Fok! inlogt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Schandalig! De radio is toch het eerste wat je aan zet als je op Fok! inlogt?
Ik tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Jah ik vond het wel een apart verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KloptEn dan toch zo bazig zijn
Same here!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig wel.
En als ik de muziek niet kan waarderen dan zet ik pas mijn eigen herrie op
ik log nooit in ik ben automatisch ingelogtquote:
Het ligt wel erg aan mijn humeurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Same here!
Ik luister een paar liedjes en als dat niet om aan te horen is, zet ik iets anders op.
Maar dat gebeurd maar zelden.
Ik weet........quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
.......................................
[..]
ik log nooit in ik ben automatisch ingelogt
Nergens voor nodig !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet........
* PriemGirl gaat zich in een hoekje schamen
Aaaahhhhhhh..... je moet gewoon nog veel leren, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet........
* PriemGirl gaat zich in een hoekje schamen
Mee eens !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister ook niet altijd de radio als ik hier post. Meestal wel, maar het ligt aan wie er draait en wat ik zelf wil horen of waar ik zelf mee bezig ben.
Op de radio !!! Gij puberaal tienergevalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
.......................................
[..]
ik log nooit in ik ben automatisch ingelogt
Ik luister ook meestal niet, kom hier voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister ook niet altijd de radio als ik hier post. Meestal wel, maar het ligt aan wie er draait en wat ik zelf wil horen of waar ik zelf mee bezig ben.
Oeh..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de radio !!! Gij puberaal tienergeval
*kusjekroel*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de radio !!! Gij puberaal tienergeval
*kusjekroel*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg lekker nummer
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg lekker nummer
Zullen we spike ontvoeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, jouw moet ik nodig even spreken. Ga je nog mee naar Blackout?
Ik heb mijn meldingen uitgezet en nu faal ik, ik ga kijken.. zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faaye, ik mis je...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Op Wordfeud
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek dat deze stem me doet denken aan Metallica in Nothing else matters?
Klinkt als een strak planquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zullen we spike ontvoeren.
Hem laten helpen door een wulpse lama.
En dan zijn mannen pap opvangen.
Zodat jij het daarna gulzig tot je kan nemen ?
Die heb ik niet, maar ik doe wel een anderequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph doe je verzoekjes?
Zo ja, danneh....:
Jammer, tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ik doe wel een andere
Ok, dan ben ik gekquote:
Met je wobbly bellyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met je wobbly bellyIk heb een semi-wobbly bellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel steeds minder tegenwoordig
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Halloquote:
Wobbly bellies zijn tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een semi-wobbly belly
Wel steeds minder tegenwoordig
Toch zou ik het niet erg vinden als hij er af zou zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wobbly bellies zijn tof
Kun je goed in porren en shaken
Doeiquote:
Kloon jezelfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wobbly bellies zijn tof
Kun je goed in porren en shaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |