quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
.......................................
[..]
ik log nooit in ik ben automatisch ingelogt
Nergens voor nodig !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet........
* PriemGirl gaat zich in een hoekje schamen
Aaaahhhhhhh..... je moet gewoon nog veel leren, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet........
* PriemGirl gaat zich in een hoekje schamen
Mee eens !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister ook niet altijd de radio als ik hier post. Meestal wel, maar het ligt aan wie er draait en wat ik zelf wil horen of waar ik zelf mee bezig ben.
Op de radio !!! Gij puberaal tienergevalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
.......................................
[..]
ik log nooit in ik ben automatisch ingelogt
Ik luister ook meestal niet, kom hier voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister ook niet altijd de radio als ik hier post. Meestal wel, maar het ligt aan wie er draait en wat ik zelf wil horen of waar ik zelf mee bezig ben.
Oeh..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de radio !!! Gij puberaal tienergeval
*kusjekroel*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de radio !!! Gij puberaal tienergeval
*kusjekroel*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg lekker nummer
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg lekker nummer
Zullen we spike ontvoeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, jouw moet ik nodig even spreken. Ga je nog mee naar Blackout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |