Gerard Cox en Frans Halsemaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok Brigitte kaandorp, Herman Finkers of Wim Sonneveld.
Monsterlijk snel he die Wickedquote:
quote:
Hoiquote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou doet het nummer het wel
Net stond er in VLC ook dat het een Jingle was, en nu het hele nummer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou doet het nummer het wel
Goede morgen!quote:
Die zijn fijn hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Insomnium het volgende:
EN HOOR IK DAAR EEN HAMMOND ORGEL.
Hallonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen!En ik luister ook weer mee.
Ik deed iets verkeerd denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net stond er in VLC ook dat het een Jingle was, en nu het hele nummer.
SCHREEUW NIET ZOquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:47 schreef Insomnium het volgende:
YOU BE THERE IN MY HOUR OF NEED
YOU WONT TURN ME AWAAAHAAHAAY
Ik ben al van 6u30 wakkerquote:
Goedemorgen !quote:
Oke liefste het spijt mij zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Breng voor mij een cappucino mee, dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben al van 6u30 wakker
Na 8 koppen koffie; ben ik nog niet geheel wakker nee
*nog koffie haalt*
Hoiquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goedemorgen !
[..]
Oke liefste het spijt mij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coming right up !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Breng voor mij een cappucino mee, dank je![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Lekker op tijd. Misschien had je vanaf dat moment hier in moeten loggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben al van 6u30 wakker
Na 8 koppen koffie; ben ik nog niet geheel wakker nee
*nog koffie haalt*
Ik was hier rond 9u alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Misschien had je vanaf dat moment hier in moeten loggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef Symphonic het volgende:
Hierna CSNY
Het schijnt dat CSN en Y nooit in werkelijkheid hebben samengespeeld
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was hier rond 9u alSchandalig! De radio is toch het eerste wat je aan zet als je op Fok! inlogt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Schandalig! De radio is toch het eerste wat je aan zet als je op Fok! inlogt?
Ik tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Jah ik vond het wel een apart verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KloptEn dan toch zo bazig zijn
Same here!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig wel.
En als ik de muziek niet kan waarderen dan zet ik pas mijn eigen herrie op
ik log nooit in ik ben automatisch ingelogtquote:
Het ligt wel erg aan mijn humeurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Same here!
Ik luister een paar liedjes en als dat niet om aan te horen is, zet ik iets anders op.
Maar dat gebeurd maar zelden.
Ik weet........quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |