quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht "KUUUUUT! Waar is al mijn muziek heen!" en toen bedacht ik me dat ik die twee dagen geleden overgezet heb op een externe harde schijf.
Hear hearquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
We moeten trots en zuinig zijn op de mensen die werken, daar zouden er veel meer van moeten zijn
Goed wel, hij hoest nog, maar zijn oog is oke, gelukkig. Z'n derde ooglid puilde helemaal uitquote:
Het ligt wel iets genuanceerderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, nee. Hij mag werken. Dus het hoeft niet eens maar hij doet het toch. Hij moet niet zeuren.
Vanwege de lokale keuken in Keulen is er afgelopen week niets afgegaan qua gewicht. Wel veel betere percentages bij de consulent. Lichaam is heel goed in balans qua vet%, vocht% en spiermassa.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
Rob zit er nog een beetje degressie in je gewicht?
Tof! Maar nu weer snel aan The Swinging Blue Jeans?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vanwege de lokale keuken in Keulen is er afgelopen week niets afgegaan qua gewicht. Wel veel betere percentages bij de consulent. Lichaam is heel goed in balans qua vet%, vocht% en spiermassa.
Lame..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Ongelooflijk... De bus rijdt nog volgens de vakantie dienstregeling.
De bouwvak is alweer twee weken voorbijquote:
Ja hoor, weg naar beneden is al weer ingezet. Straks in Thailand veel vis en groente, weinig bier en drank. Komt vast goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tof! Maar nu weer snel aan The Swinging Blue Jeans?
Dat zou best eens kunnen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bouwvak is alweer twee weken voorbij. Maar de scholen zijn nog niet begonnen, dat zal de oorzaak wel zijn
.
Wanneer ging je ookalweer naar Thailand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor, weg naar beneden is al weer ingezet. Straks in Thailand veel vis en groente, weinig bier en drank. Komt vast goed
Ik zag van de week zo'n gloednieuwe 599 Italia, wat een geweldig ding is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Prachtige Ferrari net. Ik hoor 'm nog
.
Ik heb geen idee welk type het is en normaal haat ik ferrari, maar deze was wel baas. En witquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag van de week zo'n gloednieuwe 599 Italia, wat een geweldig ding is dat
Ik weet het niet. Vanaf de zijkant lijkt het meer op een Porsche-model die in de achterkant ingeknakt is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag van de week zo'n gloednieuwe 599 Italia, wat een geweldig ding is dat
Doe eens foto's? Volgens mij heb ik dezelfde als Jofu gezien namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vanaf de zijkant lijkt het meer op een Porsche-model die in de achterkant ingeknakt is.
Zag paar daagjes terug zo'n 458, ook mooi. Maar toch vind ik dan zo'n 360 of 430 mooier.
Argh, mensen die niet voorzichtig om kunnen gaan met spullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:29 schreef robdriessen het volgende:
En daarom moet je je dure sportauto nooit aan je zoontje uitlenen omdat hij te hard over drempels heen rijdt waardoor er vonken van de bodemplaat komen.....
http://www.kortnieuws.com(...)dt-uit-in-noordwijk/
Valt nog mee dat dit er niet staatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Prachtige tractor net. Ik hoor 'm nog
.
ik vind de Vraarie toch mooier stiekemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
Samzz:
F430:
[ afbeelding ]
599 (GTB blabla)
[ afbeelding ]
Welke Vraarie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind de Vraarie toch mooier stiekem
Nee, zijn ze geen van beide...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
Samzz:
F430:
[ afbeelding ]
599 (GTB blabla)
[ afbeelding ]
moguhquote:
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Valt nog mee dat dit er niet staat
Die 599 ook..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
F340 is toch Vraarie of niet?
Met Samzz is het lekker op de trekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zien.
ONE POINT TWENTY ONE GIGAWATTSquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil deze gave sportauto, maar dan wel inclusief de flux capacitator.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vanaf de zijkant lijkt het meer op een Porsche-model die in de achterkant ingeknakt is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht dat de onderste een Porsche was
Fixedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
Damn veel leuke jongens in mijn klas. Ik wil er 24 met borsthaar.
Ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
Damn veel leuke jongens in mijn klas. Ik wil die van 24 met borsthaar.
moguhquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die voorkant is wel wreed.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |