Goedemorgenquote:
Nee, ik moet naar de stad om m'n brillen op te halen en daarna naar Oldenzaal om m'n laptop na te laten kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog diertjes schieten vandaag?
Oh. Nou veel succes dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar de stad om m'n brillen op te halen en daarna naar Oldenzaal om m'n laptop na te laten kijken.
Fotoooo's!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar de stad om m'n brillen op te halen en daarna naar Oldenzaal om m'n laptop na te laten kijken.
Goedemorgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fotoooo's!
Ohja, en goedemorgen
Hoe is het met Rio?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en naar het paard. En een presentatie in elkaar zetten
.
"It's coming right for us!"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog diertjes schieten vandaag?
We moeten nog steeds een keer gaan rijden Samzzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en naar het paard. En een presentatie in elkaar zetten
.
um jij ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdorie, vanavond Blondie en Viro.. En wie mag er weer werken?
doe ikquote:
Nee, nee. Hij mag werken. Dus het hoeft niet eens maar hij doet het toch. Hij moet niet zeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
doe ik
jij moet lekker werken en ik ben vrij
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
We moeten trots en zuinig zijn op de mensen die werken, daar zouden er veel meer van moeten zijn
Werken is leuk, laat daarom genoeg over voor je collega'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
We moeten trots en zuinig zijn op de mensen die werken, daar zouden er veel meer van moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |