Nein. Het kan ook maar zo wel de auto zijn die WT postte, hij had een knik in de kont en het feit dat ie op een porsche lijkt verklaart waarom ik 'm mooi vindquote:
Er is ook een schattige met een 3 daags baardje. En 3 mooiboys van ongveer 20. Ik vermaak me wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, niet meteen zo groot. Eerst klein beginnen, je weet toch?
[ afbeelding ]
Bimbo Racer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Als er maar een taartschep op zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein. Het kan ook maar zo wel de auto zijn die WT postte, hij had een knik in de kont en het feit dat ie op een porsche lijkt verklaart waarom ik 'm mooi vind.
Goede naam ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ok, ok, trekker danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zien.
Tschuss!quote:
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als er maar een taartschep op zit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de vorige ook wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop volgend jaar deze als nieuwe lease-bak te kunnen bestellen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar toch....
[ afbeelding ]
Wel een mooie bakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop volgend jaar deze als nieuwe lease-bak te kunnen bestellen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar toch....
[ afbeelding ]
quote:
slechte ogen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wat moeite met die kleine knopjes in SAM
Terwijl af en toe de kleinste knopjes het grootste effect teweeg brengenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wat moeite met die kleine knopjes in SAM
Dat valt wel mee alleen is mijn muis niet zo van het fine-tune werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
slechte ogen ?
okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat valt wel mee alleen is mijn muis niet zo van het fine-tune werk
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Terwijl af en toe de kleinste knopjes het grootste effect teweeg brengen
*wink wink, nudge nudge*
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Symphonic het volgende:
Die civic is ook best een mooie auto
Does she like photographs? PHOTOGRAPHS ey?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*wink wink, nudge nudge*
say CHEESEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Does she like photographs? PHOTOGRAPHS ey?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*wink wink, nudge nudge*
Ik ben 17, wat is dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar die weet ik ook in het donker te vinden
Doe je goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, brilletjes opgehaald. Nu even langs m'n winkeltje en dan een cheesecake bij Bagels & Beans.
de neger moet sorry zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zeg, de eerste belediging van vandaag is binnen. Loop ik met mijn ontbijtboodschappen (een volkorenbroodje, een grapefruit, twee nectarines en een pak melk) terug naar huis van de supermarkt, komt een man me tegemoet en die zegt tegen me: "Voor jou heb ik slechts twee woorden: physical exercise."
Like wtflolwhut? Ik lóóp hier met mijn gezonde ontbijt just minding my own business, vriendelijk te lachen naar iedereen die ik tegenkom, zeg beleefd hoi tegen de bankzitter bij mij in de buurt en dan krijg je een of andere losert die tegen me zegt dat ik moet afvallen?! Neger wat?!
quote:
Hoeken, gewoon hoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zeg, de eerste belediging van vandaag is binnen. Loop ik met mijn ontbijtboodschappen (een volkorenbroodje, een grapefruit, twee nectarines en een pak melk) terug naar huis van de supermarkt, komt een man me tegemoet en die zegt tegen me: "Voor jou heb ik slechts twee woorden: physical exercise."
Like wtflolwhut? Ik lóóp hier met mijn gezonde ontbijt just minding my own business, vriendelijk te lachen naar iedereen die ik tegenkom, zeg beleefd hoi tegen de bankzitter bij mij in de buurt en dan krijg je een of andere losert die tegen me zegt dat ik moet afvallen?! Neger wat?!
Hij heeft toch niet gezegd dat je moet afvallen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat. Een. Aso.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel dat ie moet sporten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gezegd dat je moet afvallen?
Niet letterlijk in die woorden, maar zijn blik deed me niet echt denken dat ie bedoelde: "Wat zie jij er goed uit, doe je veel physical exercise?"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gezegd dat je moet afvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |