Nein. Het kan ook maar zo wel de auto zijn die WT postte, hij had een knik in de kont en het feit dat ie op een porsche lijkt verklaart waarom ik 'm mooi vindquote:
Er is ook een schattige met een 3 daags baardje. En 3 mooiboys van ongveer 20. Ik vermaak me wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, niet meteen zo groot. Eerst klein beginnen, je weet toch?
[ afbeelding ]
Bimbo Racer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Als er maar een taartschep op zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein. Het kan ook maar zo wel de auto zijn die WT postte, hij had een knik in de kont en het feit dat ie op een porsche lijkt verklaart waarom ik 'm mooi vind.
Goede naam ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ok, ok, trekker danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit het woord tractor gebruiken, dus zo'n zin zal je nooit van mij zien.
Tschuss!quote:
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als er maar een taartschep op zit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de vorige ook wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop volgend jaar deze als nieuwe lease-bak te kunnen bestellen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar toch....
[ afbeelding ]
Wel een mooie bakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop volgend jaar deze als nieuwe lease-bak te kunnen bestellen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar toch....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |