Ja, ongeacht of ie een punt had of niet, waarom moet iemand zich met mijn leven bemoeien. Sowieso kent ie mij nietquote:
Droeg hij Jezus Nikes?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:14 schreef heloef het volgende:
Misschien is het een soort van Jehova getuige die mensen probeert over te halen om te sporten.
Wat een brutaliteitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zeg, de eerste belediging van vandaag is binnen. Loop ik met mijn ontbijtboodschappen (een volkorenbroodje, een grapefruit, twee nectarines en een pak melk) terug naar huis van de supermarkt, komt een man me tegemoet en die zegt tegen me: "Voor jou heb ik slechts twee woorden: physical exercise."
Like wtflolwhut? Ik lóóp hier met mijn gezonde ontbijt just minding my own business, vriendelijk te lachen naar iedereen die ik tegenkom, zeg beleefd hoi tegen de bankzitter bij mij in de buurt en dan krijg je een of andere losert die tegen me zegt dat ik moet afvallen?! Neger wat?!
Misschien ben je wel ziek. Weet hij veel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ongeacht of ie een punt had of niet, waarom moet iemand zich met mijn leven bemoeien. Sowieso kent ie mij niet! Wie weet was ik eerst wel twee keer zo zwaar en ben ik nu al de helft van wat ik was
![]()
.
Je had moeten antwoorden: "EN JIJ BENT LELIJK !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zeg, de eerste belediging van vandaag is binnen. Loop ik met mijn ontbijtboodschappen (een volkorenbroodje, een grapefruit, twee nectarines en een pak melk) terug naar huis van de supermarkt, komt een man me tegemoet en die zegt tegen me: "Voor jou heb ik slechts twee woorden: physical exercise."
Like wtflolwhut? Ik lóóp hier met mijn gezonde ontbijt just minding my own business, vriendelijk te lachen naar iedereen die ik tegenkom, zeg beleefd hoi tegen de bankzitter bij mij in de buurt en dan krijg je een of andere losert die tegen me zegt dat ik moet afvallen?! Neger wat?!
Ik bedenk me dan altijd vijf minuten later wat ik allemaal had moeten zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had moeten antwoorden: "EN JIJ BENT LELIJK !"
Whehe ja dat ken ik wel ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd vijf minuten later wat ik allemaal had moeten zeggen. Ik ben best gevat, maar wel vertraagd gevat
.
Die momenten heeft iedereen welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd vijf minuten later wat ik allemaal had moeten zeggen. Ik ben best gevat, maar wel vertraagd gevat
.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe ja dat ken ik wel ja...
[me=PriemGirl]aait over The_Eriks wobbly belly![]()
[/me]
Waarom lijk je zo op mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Of heb je trek in Spike's knakworst?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |