Sounds familiarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben weer eens mijn lunch vergeten
Owquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben weer eens mijn lunch vergeten
Als ik thuis ben, ik eet nu cheesecakequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzzje, ga je lappie eens laten fixen en zsm foto's maken van je nieuwe brillen!
Nice!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Cheesecake met een verse aardbeiensmoothie.
En machtigquote:
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet dat het niet gezond is; maar dat haal ik vaak in met kapsalons en friet (ja ik zeg FRIET !)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupVandaar dat ik nu dus ook weer eens aan de chips zit
Ahja zou niet de eerste keer zijn dat ik een hele dag praktisch niks eetHet is ook gewoon frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet dat het niet gezond is; maar dat haal ik vaak in met kapsalons en friet (ja ik zeg FRIET !)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupVandaar dat ik nu dus ook weer eens aan de chips zit
Ahja zou niet de eerste keer zijn dat ik een hele dag praktisch niks eetHET IS PATATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet dat het niet gezond is; maar dat haal ik vaak in met kapsalons en friet (ja ik zeg FRIET !)
![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Baasquote:
quote:
Ben benieuwdquote:
Nee johquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Toch niet deze corry konings he
?
Oehoehoehoeh wie wie wie wie?????quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Na de volgende plaat een nederlandstalig nummer en daarna een stukje cabaret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |