Oh zo.quote:
Met een beamer en pool tafel u mad?quote:
Dus was gewoon overal van gebandquote:
Kweenie, voor de meesten hier op zolder in een rijtjeshuis waarschijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
adkjhabkjdada
[..]
SCHAAM JE!
[ afbeelding ]
Geen haat, alleen liefde.quote:
Verdient het eigenlijk goed pokeren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kweenie, voor de meesten hier op zolder in een rijtjeshuis waarschijnlijk.
Het komt echt goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:55 schreef Drommeldaris het volgende:
LAPO BITCHEZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KK FF IK MIS MN LAPO OMDAT DIE BEZIG WAS MET POSTEN
ROARRRRRRRRRR
Rijtjeshuizenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kweenie, voor de meesten hier op zolder in een rijtjeshuis waarschijnlijk.
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.quote:
wat mot je?quote:
Kom op msn dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.
Slaap ze,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
maar mede tukkers, andere FOK!kers en knappe, teruggekomen monkyyy,
Allemaal een fijne nachtbagger, een fijne avond en straks-morgen lekker slapen!!!![]()
![]()
Ik ga nu vast pitten, morgen vroeg weer werken![]()
Daag daag xx gr gr
Jahoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Verdient het eigenlijk goed pokeren?
Trusten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
maar mede tukkers, andere FOK!kers en knappe, teruggekomen monkyyy,
Allemaal een fijne nachtbagger, een fijne avond en straks-morgen lekker slapen!!!![]()
![]()
Ik ga nu vast pitten, morgen vroeg weer werken![]()
Daag daag xx gr gr
Netjesquote:
Oh ja, klopt, jammer dit.quote:
Tja, zo gaan die dingen. Niks aan te doen.quote:
Waarom die haat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon "huizen" kunnen zeggen
Er is wel leuke dingen erop. Vaak een of twee meisjes die bijna bloot zijn die heel raar praten en dingen zeggen als: oh bel nu 0900 1234 en je krijgt ons aan de lijn. Vet cool, ze doen vast spelletjes enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.
Ja, ik had zn lapo gejat ofzo, kweenie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
U mad?
Of is dit een doordenker
Oh jammer, dat mis ik dan net.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef coban het volgende:
[..]
Er is wel leuke dingen erop. Vaak een of twee meisjes die bijna bloot zijn die heel raar praten en dingen zeggen als: oh bel nu 0900 1234 en je krijgt ons aan de lijn. Vet cool, ze doen vast spelletjes enzo.
Mja mja, dit dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Niks aan te doen.
Maar je vindt mij dus wel lief?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij gebruikt mijn quote zonder toestemming.
Jij bent liefquote:
Jij nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij gebruikt mijn quote zonder toestemming.
quote:
ik heb geen bbquote:
Hihiquote:
Ja toch.quote:
Ik heb alleenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:02 schreef coban het volgende:
[..]
Hihi, ik zet je in de categorie: mogelijk te hosselen.
Eey je mist ARG7quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen
Lelijke wijven
Deze ga ik sowieso hosselen
broski's
Mag ik in de categorie lelijke wijven?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen
Lelijke wijven
Deze ga ik sowieso hosselen
broski's
Hey, jij deed toch Accountancy in Groningen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
k heb moneyzzz g, ik ben hooggeleid
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, jij deed toch Accountancy in Groningen?
Universiteit? Hoeveelste jaars?quote:
Hij danst als een true michael jackson.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik blijf gefascineerd naar Rinus zijn armgolfslag kijken in Coban haar UI.
Ok. Waarom accepteer je niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zeg het niet nog een keer voeg me toe: kubi_tr_55@hotmail.com
HBO, ik ben niet zo heel theoretisch ingesteld en geen discipline enzo. Nu leer ik 1/2 uur per tentamen. Ehh, ik heb er nu 2,5 jaar op zitten zo stage lopen enzo hoop ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Universiteit? Hoeveelste jaars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog geen klap gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef coban het volgende:
[..]. Maar ik ben de enige user die klappen geeft.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HBO, ik ben niet zo heel theoretisch ingesteld en geen discipline enzo. Nu leer ik 1/2 uur per tentamen. Ehh, ik heb er nu 2,5 jaar op zitten zo stage lopen enzo hoop ik
Maandag vervolggesprek van mijn sollicitatiegesprek
Oh, mijn vriend doet Accountancy aan de universiteit, ik dacht misschien ken je hem, maar waarschijnlijk niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Aub jouw songteksten niet hier posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
A DECADE OF DEDICATIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA THE MADNESS IS CALLING ME BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Monkyyy.....
Ken jij ook mensen uit Bedum?
BEDANKT MAN KIDDOquote:
Gaaf.....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, mijn vriend doet Accountancy aan de universiteit, ik dacht misschien ken je hem, maar waarschijnlijk niet dus.
Wellicht dat ik hem al wel is heb gezien met de gezamenlijke congressen van pro memorie en checkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, mijn vriend doet Accountancy aan de universiteit, ik dacht misschien ken je hem, maar waarschijnlijk niet dus.
Omdat jij mijn lieve kleine broertje bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
coban waarom troll je met me
Of gewoon liedjes typen. Liedjes typenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Aub jouw songteksten niet hier posten.
Voegt niks toe, is irritant. Doe maar duitse muziek hier posten.
Ik wist niet dat je een broertje had.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat jij mijn lieve kleine broertje bent
Okequote:
Oké.quote:
Marc Dex - Stoet van papierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of gewoon liedjes typen. Liedjes typen
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Marc Dex - Stoet van papier
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef coban het volgende:
[..]
Okeik ben zo zenuwachtig want ik wil het zo graag weten.
Of Wasted Penguinz - Crea Diemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Marc Dex - Stoet van papier
In het turks noem je jongere jongens broertje en oudere meisjes zussen. Zus=abla en broer=abi. Ik ben zijn abla maar hij wilt dat niet accepterenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een broertje had.
ik kan pas beslissen of je mijn zus bent als ik een foto van je hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat jij mijn lieve kleine broertje bent
Pics.quote:
Eeh, niet dat ik weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy is die vriend van je die vent die zn iphone was kwijtgeraakt, toen die erachter kwam dat er een vingervlugge goochelaar was (#2 wereld) werd die weer helemaal blij. Die gast had zn Iphone niet eens
Ja ook goed maar wie maakt al het bloed dan schoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
Waarom trouwens niet bij mij thuis, veel gezelliger.
Ik heb een hele lieve moeder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ook goed maar wie maakt al het bloed dan schoon?
Je mag die van mijn zusje wel hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen pics, ik heb liever niet dat FOK!kers fappen op mijn zus.
dan heb je nog 3 minuten, maak je niet zo drukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
KAN IEMAND NOU ZEGGEN ZOVAN DALANDO WAT JAMMER NOU DAT JE OM 02:15 GAAT SLAPEN?
DALANDO WAT JAMMER NOU DAT JE OM 04:50 GAAT SLAPEN? WAS NET ZO GEIL!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
KAN IEMAND NOU ZEGGEN ZOVAN DALANDO WAT JAMMER NOU DAT JE OM 02:15 GAAT SLAPEN?
Voor deze ene keer neem ik die lelijke foto's gratis van je aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je mag die van mijn zusje wel hebben2000 euries
Perfect.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:13 schreef Chloroform het volgende:
DALANDO WAT JAMMER NOU DAT JE OM 02:15 GAAT SLAPEN?
Ow hi klinkerbotsingquote:
het was 02:15quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
DALANDO WAT JAMMER NOU DAT JE OM 04:50 GAAT SLAPEN? WAS NET ZO GEIL!
PFGFGHH en mijne nietquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft hier allemaal thuis voor FOK!?
doet me denken aan dat plaatje van die vraag op Yahoo Answersquote:
Top.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
Zo meteen is Klinkerbotsing boos op mij, let op.
So slowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dimens dat is vet gemeen.
Hoi PWFWeer aan de foks jaa?
ik niet ik heb ramadan ik mag niet neuken en alcohol drinken en schelden en nog wat irritant he dat ik steeds en gebruik ipv. een '','' en niet te vergeten hoofdlettersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft hier allemaal thuis voor FOK!?
Opeens weer te verslavendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Right back at ya kiddo.quote:
Een Turk oet Hoksebarge?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik niet ik heb ramadan ik mag niet neuken en alcohol drinken en schelden en nog wat irritant he dat ik steeds en gebruik ipv. een '','' en niet te vergeten hoofdletters
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
In ieder hoek en gat zit in een Turk hier, dat je het maar weetquote:
En vieze woorden zeggen, foei!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik niet ik heb ramadan ik mag niet neuken en alcohol drinken en schelden en nog wat irritant he dat ik steeds en gebruik ipv. een '','' en niet te vergeten hoofdletters
Ik ben altijd boos, op alles en iedereen. Dus voel je niet speciaal meisje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
Zo meteen is Klinkerbotsing boos op mij, let op.
Dat dan. Ik ga nu weg,quote:
brofist tonglebber nohomo enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké dag lieve Dalando ik zal je missen kusje knuffel dansje no homo.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké dag lieve Dalando ik zal je missen kusje knuffel dansje no homo.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos, op alles en iedereen. Dus voel je niet speciaal meisje.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In ieder hoek en gat zit in een Turk hier, dat je het maar weet
Neuken is niet vies:quote:
Dit vraagt om dat plaatje waarin die masturbator in haar gezicht zegt dat hij gaat masturberen op haar en zij er niet tegen kan doen.quote:
Dat het je opvielquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij typte iets verkeerd. Iets duidelijker typer gaarne.
![]()
![]()
Ikke ikke ikke !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft nog meer op tot ong. 03:30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Hier is het bijna 3:30 ja, dus dan ben ik zeker nog wel op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft nog meer op tot ong. 03:30?
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier is het bijna 3:30 ja, dus dan ben ik zeker nog wel op.
Nou jottem,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
5 uur dan? ik krijg binnenkort van janpiraat een gouden bedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit vraagt om dat plaatje waarin die masturbator in haar gezicht zegt dat hij gaat masturberen op haar en zij er niet tegen kan doen.
Oh.. over dat gouden bed... Daar slapen Jan en ik in tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
5 uur dan? ik krijg binnenkort van janpiraat een gouden bed
*youtube-filmpje van een neger die moeilijkt kijkt en gay-handgebaren maakt*quote:
NIGGA PLEASEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
*youtube-filmpje van een neger die moeilijkt kijkt en gay-handgebaren maakt*
Dayak van abla?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Neuken is niet vies:
neuken werkw.
Uitspraak: [ˈnøkə(n)]
Verbuigingen: neukte (verl.tijd enkelv.) Toon alle vervoegingen
seks hebben, de liefde bedrijven vulgar
Voorbeeld: `met iemand neuken`
Bovenstaande informatie is afkomstig van Kernerman Dictionaries meer info
Onderstaande informatie is samengesteld uit diverse bronnen. Herhalingen en/of tegenstellingen kunnen het gevolg zijn.
Spelling
Correct gespeld: 'neuken' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
Intensiveringen
Hoe kun je neuken krachtiger uitdrukken?
neuken als een beest; neuken als een hengst; neuken als een stier; neuken als een tijger
Uitdrukkingen die neuken betekenen (waarin het woord zelf niet voorkomt):
op zijn hondjes;
Deze woorden eindigen op neuken:
• verneuken
Ik wil haar slaan, is dit erg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de video.
http://www.funvid.hu/inde(...)n=view&vid_id=106960
Waas het niet eerst met OA? of deed ze smd? ( sooo much drama )quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh.. over dat gouden bed... Daar slapen Jan en ik in tegenwoordig.
Tis een tv show he, niet echt.quote:
Op zijn hondjes?quote:
I know toch liever zigeunersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet het fijnste standje dat er is
Leg uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I know toch liever zigeuners
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst trouwen, mij niet gezien.
Stoere boyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ik heb al is eerder een mormoon gedaan die een paar dagen later een dikke speech moest geven over puur blijven
Mormonenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ik heb al is eerder een mormoon gedaan die een paar dagen later een dikke speech moest geven over puur blijven
Nee. Zoals een klein kind met de buik op de schoot en met plankje de achterwerk rood maken tot je longen knappen van het gillen en janken.quote:
Flexibelquote:
Jij ook mangquote:
Mietjequote:
Bestudeer hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
Zak rijstzoutjes gepakt maar die ligt hier nu gewoon te liggen. Moeite gedaan alles.
Al gelukt met het lucide dromen?quote:
Mag ook, als ik u maar kan zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Zoals een klein kind met de buik op de schoot en met plankje de achterwerk rood maken tot je longen knappen van het gillen en janken.
Hoe moest het ook nog maar? Ik ga over die mormoon dromen als het luktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Al gelukt met het lucide dromen?
Ja lukt me aardig, je moet jezelf aanpraten dat je droomt, werkt bij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Al gelukt met het lucide dromen?
Kom dan he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even mijn ritme een beetje aanpassen.
Kan je ook nog wakker worden dan? misschien is dit nog steeds een droomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja lukt me aardig, je moet jezelf aanpraten dat je droomt, werkt bij mij
Allergie-informatie: bevat soja, tarwe (gluten). Geproduceerd in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt.quote:
Haaksbergen! Voor de wilder (zwembad)quote:
Mensen die niet weten hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mag ook, als ik u maar kan zien
Ik kan het ook zG. vragen of mijn zus maar dat duurt te langquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ik eruit zie..
Ik kan het alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja lukt me aardig, je moet jezelf aanpraten dat je droomt, werkt bij mij
Ben je toch weer iets wijzer geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allergie-informatie: bevat soja, tarwe (gluten). Geproduceerd in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt.
Haha!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haaksbergen! Voor de wilder (zwembad)
WTFFFFFFFFFFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan je ook nog wakker worden dan? misschien is dit nog steeds een droom
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Welk standje is zigeuners?
Wat is sexwoordenboek?
Die hebben mij ook nooit gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan het ook zG. vragen of mijn zus maar dat duurt te lang
Eey je kent hetquote:
Ik kom niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haaksbergen! Voor de wilder (zwembad)
De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen werd gesticht op 6 april 1830 in de Amerikaanse staat New York. Haar grondlegger was Joseph Smith Jr., die kort daarvoor het Boek van Mormon had gepubliceerd. Aan dit boek ontlenen de leden van de Kerk hun bijnaam Mormonen.quote:
Ayca dan? of wikwaka of onur?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:28 schreef coban het volgende:
[..]
Die hebben mij ook nooit gezien. En met julis praat ik haast nooit? En zg ook niet zovaak
dus lekker puh hahahahha
Naja, dan maar een volgende keerquote:
Slaap lekkerquote:
Dit deed mij pijn. Nog nooit zo'n neutraal, maar pijnlijk, antwoord gehad.quote:
Kom je zeker nooit in de stadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dit deed mij pijn. Nog nooit zo'n neutraal, maar pijnlijk, antwoord gehad.
Niemand weet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ayca dan? of wikwaka of onur?
Lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
OKE ZIGEUNERS IS HELEMAAL GEEN STANDJE OF WEL
Moet ik je even komen troosten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dit deed mij pijn. Nog nooit zo'n neutraal, maar pijnlijk, antwoord gehad.
Ja graag. Mits normaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je even komen troosten?
Oh dus iedereen zal vriendjes willen worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is vriendelijk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je even komen troosten?
Natuurlijk, gewoon zeggen dat je geld hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:33 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dus iedereen zal vriendjes willen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |