brofist tonglebber nohomo enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké dag lieve Dalando ik zal je missen kusje knuffel dansje no homo.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké dag lieve Dalando ik zal je missen kusje knuffel dansje no homo.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos, op alles en iedereen. Dus voel je niet speciaal meisje.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In ieder hoek en gat zit in een Turk hier, dat je het maar weet
Neuken is niet vies:quote:
Dit vraagt om dat plaatje waarin die masturbator in haar gezicht zegt dat hij gaat masturberen op haar en zij er niet tegen kan doen.quote:
Dat het je opvielquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij typte iets verkeerd. Iets duidelijker typer gaarne.
![]()
![]()
Ikke ikke ikke !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft nog meer op tot ong. 03:30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Hier is het bijna 3:30 ja, dus dan ben ik zeker nog wel op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft nog meer op tot ong. 03:30?
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier is het bijna 3:30 ja, dus dan ben ik zeker nog wel op.
Nou jottem,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
5 uur dan? ik krijg binnenkort van janpiraat een gouden bedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit vraagt om dat plaatje waarin die masturbator in haar gezicht zegt dat hij gaat masturberen op haar en zij er niet tegen kan doen.
Oh.. over dat gouden bed... Daar slapen Jan en ik in tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
5 uur dan? ik krijg binnenkort van janpiraat een gouden bed
*youtube-filmpje van een neger die moeilijkt kijkt en gay-handgebaren maakt*quote:
NIGGA PLEASEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
*youtube-filmpje van een neger die moeilijkt kijkt en gay-handgebaren maakt*
Dayak van abla?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Neuken is niet vies:
neuken werkw.
Uitspraak: [ˈnøkə(n)]
Verbuigingen: neukte (verl.tijd enkelv.) Toon alle vervoegingen
seks hebben, de liefde bedrijven vulgar
Voorbeeld: `met iemand neuken`
Bovenstaande informatie is afkomstig van Kernerman Dictionaries meer info
Onderstaande informatie is samengesteld uit diverse bronnen. Herhalingen en/of tegenstellingen kunnen het gevolg zijn.
Spelling
Correct gespeld: 'neuken' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
Intensiveringen
Hoe kun je neuken krachtiger uitdrukken?
neuken als een beest; neuken als een hengst; neuken als een stier; neuken als een tijger
Uitdrukkingen die neuken betekenen (waarin het woord zelf niet voorkomt):
op zijn hondjes;
Deze woorden eindigen op neuken:
• verneuken
Ik wil haar slaan, is dit erg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de video.
http://www.funvid.hu/inde(...)n=view&vid_id=106960
Waas het niet eerst met OA? of deed ze smd? ( sooo much drama )quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh.. over dat gouden bed... Daar slapen Jan en ik in tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |