Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.quote:
wat mot je?quote:
Kom op msn dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.
Slaap ze,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
maar mede tukkers, andere FOK!kers en knappe, teruggekomen monkyyy,
Allemaal een fijne nachtbagger, een fijne avond en straks-morgen lekker slapen!!!![]()
![]()
Ik ga nu vast pitten, morgen vroeg weer werken![]()
Daag daag xx gr gr
Jahoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Verdient het eigenlijk goed pokeren?
Trusten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
maar mede tukkers, andere FOK!kers en knappe, teruggekomen monkyyy,
Allemaal een fijne nachtbagger, een fijne avond en straks-morgen lekker slapen!!!![]()
![]()
Ik ga nu vast pitten, morgen vroeg weer werken![]()
Daag daag xx gr gr
Netjesquote:
Oh ja, klopt, jammer dit.quote:
Tja, zo gaan die dingen. Niks aan te doen.quote:
Waarom die haat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon "huizen" kunnen zeggen
Er is wel leuke dingen erop. Vaak een of twee meisjes die bijna bloot zijn die heel raar praten en dingen zeggen als: oh bel nu 0900 1234 en je krijgt ons aan de lijn. Vet cool, ze doen vast spelletjes enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.
Ja, ik had zn lapo gejat ofzo, kweenie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
U mad?
Of is dit een doordenker
Oh jammer, dat mis ik dan net.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef coban het volgende:
[..]
Er is wel leuke dingen erop. Vaak een of twee meisjes die bijna bloot zijn die heel raar praten en dingen zeggen als: oh bel nu 0900 1234 en je krijgt ons aan de lijn. Vet cool, ze doen vast spelletjes enzo.
Mja mja, dit dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Niks aan te doen.
Maar je vindt mij dus wel lief?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij gebruikt mijn quote zonder toestemming.
Jij bent liefquote:
Jij nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij gebruikt mijn quote zonder toestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |