Oh zo.quote:
Met een beamer en pool tafel u mad?quote:
Dus was gewoon overal van gebandquote:
Kweenie, voor de meesten hier op zolder in een rijtjeshuis waarschijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
adkjhabkjdada
[..]
SCHAAM JE!
[ afbeelding ]
Geen haat, alleen liefde.quote:
Verdient het eigenlijk goed pokeren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kweenie, voor de meesten hier op zolder in een rijtjeshuis waarschijnlijk.
Het komt echt goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:55 schreef Drommeldaris het volgende:
LAPO BITCHEZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KK FF IK MIS MN LAPO OMDAT DIE BEZIG WAS MET POSTEN
ROARRRRRRRRRR
Rijtjeshuizenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kweenie, voor de meesten hier op zolder in een rijtjeshuis waarschijnlijk.
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.quote:
wat mot je?quote:
Kom op msn dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.
Slaap ze,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
maar mede tukkers, andere FOK!kers en knappe, teruggekomen monkyyy,
Allemaal een fijne nachtbagger, een fijne avond en straks-morgen lekker slapen!!!![]()
![]()
Ik ga nu vast pitten, morgen vroeg weer werken![]()
Daag daag xx gr gr
Jahoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Verdient het eigenlijk goed pokeren?
Trusten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
maar mede tukkers, andere FOK!kers en knappe, teruggekomen monkyyy,
Allemaal een fijne nachtbagger, een fijne avond en straks-morgen lekker slapen!!!![]()
![]()
Ik ga nu vast pitten, morgen vroeg weer werken![]()
Daag daag xx gr gr
Netjesquote:
Oh ja, klopt, jammer dit.quote:
Tja, zo gaan die dingen. Niks aan te doen.quote:
Waarom die haat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon "huizen" kunnen zeggen
Er is wel leuke dingen erop. Vaak een of twee meisjes die bijna bloot zijn die heel raar praten en dingen zeggen als: oh bel nu 0900 1234 en je krijgt ons aan de lijn. Vet cool, ze doen vast spelletjes enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben me alleen maar aan 't ergeren aan tv omdat ie het niet doet, terwijl er niet eens iets op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |