drukke msngesprekken enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?Hosselen?
Ik ga nu gelijk mijn iPhone op de grond gooien, mijn leven is nu voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
ohja en ook voor de iMFanboy gozers: http://nos.nl/tekst/267054-steve-jobs-stopt-als-topman-apple.html
Je kunt ook muziek opzetten hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik speel random afleveringen van Dexter af omdat het anders zo stil in huis is. [ afbeelding ]
Met wie?!?!?!quote:
zulke knappe meisjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
ohja en ook voor de iMFanboy gozers: http://nos.nl/tekst/267054-steve-jobs-stopt-als-topman-apple.html
Nee, nu heb ik het gevoel dat ik huisgenoten heb, met gepraat enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Benny op 25-08-2011 01:20:12 ]
dat gaf monkyyy de weekban ja.quote:
Ja, een week dus.quote:
De clip staat er ook nog steedsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
HIJ HEET GEWOON NOG STEEDS FIN-LAND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Monkyyy moest daar een week voor weg en jij bent de mod hierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou spaghettisaus van je gezicht halen een ban zijn?
k vind van wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik post toch nooit in DIGquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit zou ik doen als ik een moderator was, staat het mij?
Ja, maar je moet er wel de "dimens-draai" aan geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit zou ik doen als ik een moderator was, staat het mij?
Ohw, serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou Monkyyy moest daar een week voor weg en jij bent de mod hier
is een ziektequote:
Hij is al voorbijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, serieus?
Dan halen we het weg...
Pffff, had van jouw toch wat meer eigenwaarde verwacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, serieus?
Dan halen we het weg...
Ja, Smegmanus paste mijn post aan, maar bepaalt een mod ook wat banwaardig is? daar zijn admins toch voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ey, Monkyyy,
Wie gaf je die ban?
Ik kan het haast al raden.....
welk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Live concerten luisteren van bands die wel live kunnen spelen
Ja maar mods geven door aan admins.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, Smegmanus pastte mijn post aan, maar bepaalt een mod ook wat banwaardig is? daar zijn admins toch voor?
Smegmanus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, Smegmanus paste mijn post aan, maar bepaalt een mod ook wat banwaardig is? daar zijn admins toch voor?
Welke mensen?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |