drukke msngesprekken enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?Hosselen?
Ik ga nu gelijk mijn iPhone op de grond gooien, mijn leven is nu voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
ohja en ook voor de iMFanboy gozers: http://nos.nl/tekst/267054-steve-jobs-stopt-als-topman-apple.html
Je kunt ook muziek opzetten hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik speel random afleveringen van Dexter af omdat het anders zo stil in huis is. [ afbeelding ]
Met wie?!?!?!quote:
zulke knappe meisjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
ohja en ook voor de iMFanboy gozers: http://nos.nl/tekst/267054-steve-jobs-stopt-als-topman-apple.html
Nee, nu heb ik het gevoel dat ik huisgenoten heb, met gepraat enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Benny op 25-08-2011 01:20:12 ]
dat gaf monkyyy de weekban ja.quote:
Ja, een week dus.quote:
De clip staat er ook nog steedsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
HIJ HEET GEWOON NOG STEEDS FIN-LAND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Monkyyy moest daar een week voor weg en jij bent de mod hierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou spaghettisaus van je gezicht halen een ban zijn?
k vind van wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik post toch nooit in DIGquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit zou ik doen als ik een moderator was, staat het mij?
Ja, maar je moet er wel de "dimens-draai" aan geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit zou ik doen als ik een moderator was, staat het mij?
Ohw, serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou Monkyyy moest daar een week voor weg en jij bent de mod hier
is een ziektequote:
Hij is al voorbijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, serieus?
Dan halen we het weg...
Pffff, had van jouw toch wat meer eigenwaarde verwacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, serieus?
Dan halen we het weg...
Ja, Smegmanus paste mijn post aan, maar bepaalt een mod ook wat banwaardig is? daar zijn admins toch voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ey, Monkyyy,
Wie gaf je die ban?
Ik kan het haast al raden.....
welk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Live concerten luisteren van bands die wel live kunnen spelen
Ja maar mods geven door aan admins.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, Smegmanus pastte mijn post aan, maar bepaalt een mod ook wat banwaardig is? daar zijn admins toch voor?
Smegmanus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, Smegmanus paste mijn post aan, maar bepaalt een mod ook wat banwaardig is? daar zijn admins toch voor?
Welke mensen?!quote:
Oh god.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb vanavond alleen frikandellen gehad als avondeten
Ik uit de magnetron, als ik thuis was geweest. Waren ze gewoon uit de frituurpan gekomen natuurlijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ook!
Zelf nog opgebakken in de pan zelfs.![]()
Vetmachine is kapot.
Serieus uit de magnetron?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik uit de magnetron, als ik thuis was geweest. Waren ze gewoon uit de frituurpan gekomen natuurlijk!
quote:
Mijn hele leven is een leugen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]Je houdt dingen voor me achter he?
even rehosten schatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een smattige meisjes.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Magnetronfrikandellen bestaan!
Stuk beterquote:
Moderatie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo vaag he, als je een comment post op een blog "wachten voor goedkeuring". Goedkeuring van wie?
Van de blogger?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo vaag he, als je een comment post op een blog "wachten voor goedkeuring". Goedkeuring van wie?
Degene die het blog schrijft / beheerd, ik neem daarbij aan dat het blog op WP draait.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is rehosten, groeten een internet-noob.quote:
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een smattige meisjes.
Mijne ook man, brofist, elkaar betasten alles.quote:
op imgur zetten ipv de link gewoon kopieren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat is rehosten, groeten een internet-noob.
Ik weet ook niet wat ik hier doe....
Van de site waar de blogs op te vinden zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
WP?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Degene die het blog schrijft / beheerd, ik neem daarbij aan dat het blog op WP draait.
Wederomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijne ook man, brofist, elkaar betasten alles.
WORDPRESS omg ik weet iets raak me aanquote:
* Dalando raakt tiet aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WORDPRESS omg ik weet iets raak me aan
Hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Onzedelijke aanrakingenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook
Verkapte, kijk mij al baardgroei hebben posts
* monkyyy raakt Chloortje aan op dat speciale plekje...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat eerste meisje, met die microfoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
hier zitten anders ook wel lekkere meisjes tussen
I just came......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy raakt Chloortje aan op dat speciale plekje...
En wat is wordpress?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy raakt Chloortje aan op dat speciale plekje...
Dit.quote:
Een script dat je kunt downloaden en op je server kunt zetten, en dan heb je je eigen blog compleet onder jou controle enzo.quote:
Ah zo, nee dit is een blog van blogspot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een script dat je kunt downloaden en op je server kunt zetten, en dan heb je je eigen blog compleet onder jou controle enzo.
Gaat je niks aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef Dimens het volgende:
Mar waar is dat speciale plekje dan?
Dat weten alleen ik en Choro.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef Dimens het volgende:
Mar waar is dat speciale plekje dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Meisje kijk om je heen, je bent niet alleen in het licht van de laser
Meisje ik zie je staan en ik zie je gaan in het licht van de laser
Meisje kijk om je heen, je bent niet alleen in het licht van de laser
Meisje ik zie je staan en ik zie je gaan in het licht van de laser
Ja mn hart gaat te keer als een strobo strobobobococoboobbo
Blogspot, dat draait volgensmij zijn eigen script.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ah zo, nee dit is een blog van blogspot.
Of zeg ik nou iets heel doms?
Helemaal gelezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
It's that hot time in the paradise city
Like Mr. Rose said, all them girls are pretty
Where the grass is green and it's hot as hell
Sound intense city called Decibel
Party down in the city of light
Chillin' in the sun, dancin' in to the night
Lift your hands to the sky we got something to tell
You make the shit go down, you are Decibel
Moet je voor de grap eens de OP doorlezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha@ die titel
verder tl;dr
Mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Jou wil ik zien in een sexy bikini
Nog lekkerder dan een tropical trini ?
Vrouwen die zeurenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die lyrics posten.Alsof iemand die shit gaat lezen.
Nou ga ik het nog doen ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens de OP doorlezen
Wie zeurt krijgt een beurt toch, ja toch?quote:
Picsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt toch, ja toch?
Halverwege het topic ging ik helemaal kapotquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou ga ik het nog doen ook.![]()
Ik zeur soms ook in het echte leven over vrouwen hoor, over het algemeen ook als ik met vrouwen praatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die zeuren over vrouwen op het internet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die zeuren over vrouwen, op het internet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt toch, ja toch?
Geen haat, alleen liegfde toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef Dalando het volgende:
Zeuren in het algemeenNu ophouden dit is niet gezellig.
Ga je Chloroform maken? Is Chloroform eigenlijk wel een gif?quote:
Daar merk ik anders niks van, ik krijg bijna nooit liefde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat, alleen liegfde toch.
Chloroform is geen gif, wel een rapedrug, ja toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga je Chloroform maken? Is Chloroform eigenlijk wel een gif?
Klaar voor die lyrics?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat, alleen liegfde toch.
Ja zeker, wat dag ie dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben serieus, ben jij een twentenaar?¿
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
In het liiiiicht
in het liicht
het licht van de laser
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klaar voor die lyrics?
Oke, deze is voor jou chloro
I said I'm sorry Chloro
I never meant to hurt you
I never meant to make you cry
But tonight I'm cleaning out my closet
Uhh, one more time
I said I'm sorry Chloro
Thought you would owe up to your word
Instead of slaying me with your sword
Now I'm lost by your behaviour
But I'll by my own saviour
I said I'm sorry Chloro
Let's leave it that though
No need in mashing this like dough
We should be friends together
together and forever
I said I'm sorry Chloro
Het is schadelijk voor de gezondheid, maar of het ook echt onder gif wordt gerekend?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga je Chloroform maken? Is Chloroform eigenlijk wel een gif?
Nee als DRDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is schadelijk voor de gezondheid, maar of het ook echt onder gif wordt gerekend?
ah vet! klootn van twente of nie dan?quote:
Mis je nu die 3 euro in het uur?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Mijn werk is te laat met het uitbetalen van mij geld.
mij geld?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Mijn werk is te laat met het uitbetalen van mij geld.
Echt hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
iBenny,
Gelezen & genoten. Zat nee-knikkend en met big-smile achter de computer.![]()
wat een verhaal.![]()
çmoest mei zijn he, geld uit de maand mei?quote:
quote:
Tja, bin zelf meer van Feyenoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah vet! klootn van twente of nie dan?
Aanklagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Mijn werk is te laat met het uitbetalen van mijn geld.
Feyenoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Tja, bin zelf meer van Feyenoord.
Twente kan der ok niks an doon dat ze nog gin topclub bint!
Haha
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehe, zie dat wijf schreeuwen en zwaaien en de King boeit het geen ene fuck want zij is oud en verlept.
feyenoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Tja, bin zelf meer van Feyenoord.
Twente kan der ok niks an doon dat ze nog gin topclub bint!
Haha
Even vlugjes doorgelezen, wat de neuk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de OP is genoeg
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de OP is genoeg
MUUR VAN TEKSTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de OP is genoeg
Je fobo JEZUS!quote:
Mhuahahaha, de OP is een Nobel prijs waard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de OP is genoeg
Wie is OA?quote:
Ik niet, ik hossel dan wel maar ik blijf IRL toch echt trouw aan maar 1.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik niet, ik hossel dan wel maar ik blijf IRL toch echt trouw aan maar 1.Ik had het ook over PWF.
Jij houd dus van OA?quote:
Pics van je vriendin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik niet, ik hossel dan wel maar ik blijf IRL toch echt trouw aan maar 1.Ik had het ook over PWF.
WIE THE HACK IS OAquote:
Haha! mooi ofnie, zat vorige week ook in Mallorca met de kameraden. Ook Twente & Heracles kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
feyenoord![]()
nee maar het leek dus nergens naar. gelukkig was het wel op tv want ik zit in spanje mooi man dat commentaar hiero![]()
achja, dan maar kampioen he!
Als ik al geen pics van mezelf op FOK! post en dan moet ik er nog ns mijn priveleven erbij gooien?quote:
Onder andere.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar OA voor staat.
Fotoboek van Omdatappelquote:
Hai!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn hoi
ja dat is het dus nog lang niet hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha! mooi ofnie, zat vorige week ook in Mallorca met de kameraden. Ook Twente & Heracles kijken.
Twente gun ik het van harte, laat ze maar kampioen worden! Totdat een gedeelte van de supporters begint te praten over een topclub.....
Welcum terug snorroquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hai!
Ik voel me een beetje buitengelsoten bij die andere baggerding dus kom ik maar hier bij eckte vriendun
Coban, laat me je betasten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hai!
Ik voel me een beetje buitengelsoten bij die andere baggerding dus kom ik maar hier bij eckte vriendun
Het was te proberen toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als ik al geen pics van mezelf op FOK! post en dan moet ik er nog ns mijn priveleven erbij gooien?
Nu weet ik dat het Omdatappel is, net zei ik[u] het op de gok.[/u]quote:
Ik sta er.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Morgenavond 8 uur, station Amsterdam Bijlmer?
BEN JE DAAR IK KOM OOKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Morgenavond 8 uur, station Amsterdam Bijlmer?
YOU ALL AIN'T GOT NOTHING ON MY HOSSELSKILLS bitches.quote:
Filmpjes of liedjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Dimens het volgende:
Dalando, stuur eens nog wat leuke Hardstyle/hardcore filmpjes.
Vanaf nu haat ik je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Boterbartje het volgende:
wat heeft iedereen met OA? wel knap meisje maar trekt mij niet echt hoor?
Ik heb helaas mijn snor achtergelaten tijdens het harsen.quote:
Ik weet al wie jij wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ooo OmdatAppel! Helemaal vergeten, nah
Ze is gewoon een oude vriendin waarmee ik JP en meerdere op TinyChat zaten
Ja El Arenalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja dat is het dus nog lang niet he![]()
el arenal zeker?
Ik zat vorige week in Lloret haha, gaaf man. Nu weer spanje maar dan werken.
Jij bent een vrouw, dat is andersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
YOU ALL AIN'T GOT NOTHING ON MY HOSSELSKILLS bitches.
Ik kom in het komopkonijntjegamaarwiebelen pak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta er.
Ik draag het oranje schaatspak.
Oh goed daar hebben we onze hosselaar welquote:
U jelly?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dat is anders
nee man, bahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja El ArenalVeel duitsers, veel bier, en ook wel de juiste Nederlandse kroegjes.
Genoten daar.
Jij werkt ook als propper? Haha
Dit doet wel iets met mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom in het komopkonijntjegamaarwiebelen pak.
U woman?quote:
Ik zal proberen niet opgewonden te raken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom in het komopkonijntjegamaarwiebelen pak.
quote:
Ow hoi Cobanquote:
Ik bedoel het pak dat die kleine brede zuurkijkende man aanheeft in die video he. Niet dat meisje.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta er.
Ik draag het oranje schaatspak.
Puur genot......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee man, bah![]()
voetbalshirtjes op de markt slijten hahaha, maar je bent mooi 3 uur klaar en dan kun je strandje pakken en ´s avonds uit in empuria brava, morgen waarschijnlijk naar lloret avondje uit met wat spanjaarden en ik hou er nog geld aan over ook
opgestuurdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liedjes met filmpje, zoals daarnet.
Ik heb geen idee maar zag wiebelen staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bedoel het pak dat die kleine brede zuurkijkende man aanheeft in die video he. Niet dat meisje.
Mwehehehe sucks to be you.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Best wel, ik wil ook tig keer kunnen klaarkomen en hem daarna spacen
Ja heb ik een script voor toch elke keer als jij iets zegt met oranje schaatspak krijg ik een melding.quote:
weetje ik heb goeie contacten met yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wees hier blij dat monkyyy over een paar uur terugkomt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Zoals ik zei is het anders dan verwachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet opgewonden te raken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wees hier blij dat monkyyy over een paar uur terugkomt!
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
weetje ik heb goeie contacten met yvonnetoch yvonne?
En ze noemt me Einstein op mijn fobo
Ik keek eerstquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zag wiebelen staan
IK BEN GODV JE KARDES NIET! RAGE CAPS LOCK!quote:
Mwehehe aight heeft geen levuhquote:
Zeg maar hetzelfde wat ik heb alleen dan wanneer mensen over mij roddelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja heb ik een script voor toch elke keer als jij iets zegt met oranje schaatspak krijg ik een melding.
kan ik niet ontkennen jmrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwehehe aight heeft geen levuh
bij hengelo, almelo daar!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Puur genot......![]()
Waar woon je ergens in Twente dan?
Ik ook niet, maar wou ff je aandachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Naar Hardbass geweest? Ik ben er 2 jaar geleden geweest, toen het geluid nog kut was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard Bass 2011 - official aftermovie![]()
Goed nummer dat.
Ja, zou best kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeg maar hetzelfde wat ik heb alleen dan wanneer mensen over mij roddelen?
Eey mede Tukkerquote:
Oke.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wou ff je aandacht
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef coban het volgende:
[..]
Neuh. Zoals ik zei is het anders dan verwacht
Heet officieel:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard Bass 2011 - official aftermovie![]()
Goed nummer dat.
En hoe was uw ban?quote:
Ik wil snel een keer gaan, ik was nog niet oud genoeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naar Hardbass geweest? Ik ben er 2 jaar geleden geweest, toen het geluid nog kut was.
Of in Haaksbergen iemand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hengelo? of Almelo?
Of er tussenin?Zenderen, Borne, Hertme?
Lang en saai.quote:
In 2009?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naar Hardbass geweest? Ik ben er 2 jaar geleden geweest, toen het geluid nog kut was.
Hoe lang eigenlijk?quote:
Ja, tevens is het begin anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heet officieel:
Tatanka & Zatox present Wild Motherfuckers - Hard bass anthem 2011
Week maarliefst.quote:
No shitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hengelo? of Almelo?
Of er tussenin?Zenderen, Borne, Hertme?
Hoksebarge....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Of in Haaksbergen iemand?
We hebben een moskeequote:
Ik neem een cadeau mee. Een marokkaan had mij een kkknuppel gegeven.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil snel een keer gaan, ik was nog niet oud genoeg.
Is dat 2 jaar geleden? Dan ja.quote:
Aww ik had laatst nog perm banquote:
Vertel.quote:
Haten op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
[..]
Is dat 2 jaar geleden? Dan ja.
Klopt..... Doe ik zelf liever ook..... Als ik je straks ineens kenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
No shit![]()
![]()
Ertussen maar iets met anoniemblijven enzo hahab
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Aww ik had laatst nog perm ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |