abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101034189
Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar en kom al jaren op een naaktrecreatieplas bij mij in de buurt. De meeste vaste gasten aldaar kennen mij ook wel. In ieder geval wel van zien: 1.77 m., slank, lang roodbruin haar, 61 kg. Zonder arrogant te willen zijn weet ik dat ik in ieder geval wel opgemerkt wordt daardoor... met name door de mannen, maar dat komt later in dit berichtje wel aan de orde. Meestal kom ik er alleen, soms met mijn partner.

Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik wel een beetje een speciaal "geval" ben... Ik hou er namelijk van om, zoals dat heet, "overal" bruin te worden. En bedoel ik dus ook: overal!
Wanneer ik het recreatieplasterrein op kom dan zoek ik meestal een plekje ver uit de buurt van het gezinstrand. Ik wil namelijk geen gezinnetjes en jonge kinderen met mijn "manier van zonnen" confronteren. Dus dat betekent dat ik dan, of helemaal op het rechter gedeelte ga liggen, of op het linker gedeelte. (waar alleen stelletjes, of mensen alleen liggen... het is er in ieder geval vaak heerlijk rustig en niet druk.)

Als ik dan mijn handdoek heb neergelegd en zonnebrandcreme etc heb opgedaan, dan vind ik het dus heerlijk om mijn benen maximaal wijd te gooien om dus ook daar op dat laatste, vaak vergeten plekje mooi gebronsd te zijn!
Ik ben een meid dit zich altijd tip-tip verzorgd, ook tussen mijn benen. Ik zorg altijd dat ik helemaal mooi glad geschoren ben, en draag een klein piercingringetje met een klein brilliantje net boven mijn clitoris. Voor heel veel mensen non-informatie, dat weet ik, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik het fijn vind dat ik bij deze recreatieplas op deze manier kan zonnen!

En voor de moralisten onder ons: nee het staat niet elegant voor een dame om met je benen wijd te liggen.. En niet iedereen zal er van gediend zijn een vrouw zo te zien liggen zonnebaden... (want daar gaat 't dus enkel en alleen om, hè?) Daarom zorg ik dus ook altijd dat ik afstand houdt van het drukke gedeelte etc.. En aangezien er op het gedeelte waar ik lig alleen maar volwassenen zijn, het inmiddels 2011 is en iedereen inmiddels wel weet hoe een vrouw er tussen haar benen anno 2011 ongeveer uitziet, en ik (en mijn partner) een mooi meegebronsd gleufje, laat ik het zo dan maar zeggen, simpelweg aantrekkelijker en sexier er uit vinden zien dan wanneer het daar er allemaal maar bleek is, daarom zon ik dus iets zeg maar uitgebreider dan het voor het ethiek en fatsoenboekje hoort.

Mijn partner en ik zijn ook al meerdere malen op vakantie geweest naar Cap d'Agde in zuid-frankrijk. Daar zien wij al jaren dat vrouwen hele middagen wijdbeens lekker bruin liggen te bakken. Natuurlijk gebied de eerlijk mij te zeggen dat vele van hen op het swingers-gedeelte liggen... Maar ook op het reguliere naaktstrand in Frankrijk vinden blijkbaar steeds meer vrouwen het belangrijk om ook tussen hun benen mooi bruin te worden...

En natuurlijk heb ik inmiddels ook wel geleerd, door mijn manier van zonnen, wat assertiever te zijn. Met regelmaat komt er een man naar mij toe met de vraag of 'ie mij misschien mag insmeren... of op z'n minst naast me liggen.. Ik weet dus ook wel dat sommige mannen die mij zo zien liggen denken dat ik hen regelrecht loop (lig) uit te nodigen. Kort en bondig maar ook vriendelijk vertel ik hen dan dat ik er alleen voor mezelf lig omdat ik zo graag wil zonnen. 10 van de 10 mannen accepteren dat dan ook gewoon en gaan weer verder.

En natuurlijk gebeurt het ook wel dat er mannen op voor hun ideale kijkafstand gaan zitten/liggen.. Dat is vaak wel grappig: vaak ligt er voor me nog 10-tallen meters, naar links en naar rechts vrij, maar leggen ze dan hun handdoekje zo neer dat ze ideaal zicht oftewel inkijk hebben. Meestal lees ik altijd een boek of tijdschrift en denken ze dat ik niet merk dat ze er zijn gaan liggen/zitten. Als ze wat mij betreft niet al bijna op mijn handdoek liggen en gewoon afstand houden, dan maakt dat persoonlijk ook niet veel uit.. laat ze maar kijken, met of zonder erectie, als ik er maar geen last van heb!

Ik ken veel vaste gasten bij de recreatieplas en we groeten elkaar altijd vriendelijk of maken een kort babbeltje. En de meesten geven altijd een "thumbs up" ^O^ als ik er weer lig. Ik voel me er, als vrouw alleen, heel veilig.
Dus ik ben wel benieuwd hoe men, de lezers alhier b.v. tegen mijn manier van zonnebaden aankijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door laurawntr op 22-08-2011 12:56:11 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:29:03 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101034282
TL;DR
Domo Arigato!
pi_101034333
Nou meid. Je maakt wat mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101034336
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:32:07 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_101034359
pi_101034379
:') Trolls worden wel steeds beter.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101034627
:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:40:59 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101034640
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:47:24 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101034891
Heej, een huidkanker kandidaat!
pi_101035109
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..

Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:58:24 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101035179
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?

Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
pi_101035233
Ja laten we is serieus reageren.
Ik word er niet warm of koud van, een open kerstboom kut.
En volgens mij bruin worden daar :') , wat is het nut.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101035358
Als je daar zo wijdbeens ligt, laat dan ook die mannen toe!
Waarom zou je er anders een kleurtje moeten hebben? Bang dat je vriend een ander gaat zoeken?
Cindy De Vuyst
pi_101035464
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:09:42 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101035491
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:58 schreef Lienekien het volgende:
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?

Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
Lienekien reageert weer eens kien!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101035524
Nee, jij krijgt geen serieuze reactie van me....volgende keer weer een kans. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101035647
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:16:08 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101035714
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
Plus er is niks seksueels aan, maar als een aantal mannen zich op haar naakte kut afbeert, laat ze dat glimlachend toe :') .
pi_101035870
Omg die OP :') Attention whore heeft zojuist een hele nieuwe betekenis gekregen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101036609
WTF. :') TS is een vrijwillige kijkhoer. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 12:47:57 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101036682
Op je handen lopen, dan worden je voetzolen ook bruin...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:49:24 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101036732
Wie haar pruim richting zon blootstelt, heeft haar voetzolen ook naar de koperen ploert gericht!
pi_101037114
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:03:12 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101037162
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden?
Maar dat het wel okay is om er dichtbij te gaan zitten om jezelf te bevredigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')