quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta er.
Ik draag het oranje schaatspak.
Puur genot......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee man, bah![]()
voetbalshirtjes op de markt slijten hahaha, maar je bent mooi 3 uur klaar en dan kun je strandje pakken en ´s avonds uit in empuria brava, morgen waarschijnlijk naar lloret avondje uit met wat spanjaarden en ik hou er nog geld aan over ook
opgestuurdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liedjes met filmpje, zoals daarnet.
Ik heb geen idee maar zag wiebelen staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bedoel het pak dat die kleine brede zuurkijkende man aanheeft in die video he. Niet dat meisje.
Mwehehehe sucks to be you.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Best wel, ik wil ook tig keer kunnen klaarkomen en hem daarna spacen
Ja heb ik een script voor toch elke keer als jij iets zegt met oranje schaatspak krijg ik een melding.quote:
weetje ik heb goeie contacten met yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wees hier blij dat monkyyy over een paar uur terugkomt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Zoals ik zei is het anders dan verwachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet opgewonden te raken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wees hier blij dat monkyyy over een paar uur terugkomt!
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
weetje ik heb goeie contacten met yvonnetoch yvonne?
En ze noemt me Einstein op mijn fobo
Ik keek eerstquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zag wiebelen staan
IK BEN GODV JE KARDES NIET! RAGE CAPS LOCK!quote:
Mwehehe aight heeft geen levuhquote:
Zeg maar hetzelfde wat ik heb alleen dan wanneer mensen over mij roddelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja heb ik een script voor toch elke keer als jij iets zegt met oranje schaatspak krijg ik een melding.
kan ik niet ontkennen jmrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwehehe aight heeft geen levuh
bij hengelo, almelo daar!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Puur genot......![]()
Waar woon je ergens in Twente dan?
Ik ook niet, maar wou ff je aandachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Naar Hardbass geweest? Ik ben er 2 jaar geleden geweest, toen het geluid nog kut was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard Bass 2011 - official aftermovie![]()
Goed nummer dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |