Van de blogger?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo vaag he, als je een comment post op een blog "wachten voor goedkeuring". Goedkeuring van wie?
Degene die het blog schrijft / beheerd, ik neem daarbij aan dat het blog op WP draait.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo vaag he, als je een comment post op een blog "wachten voor goedkeuring". Goedkeuring van wie?
Wat is rehosten, groeten een internet-noob.quote:
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een smattige meisjes.
Mijne ook man, brofist, elkaar betasten alles.quote:
op imgur zetten ipv de link gewoon kopieren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat is rehosten, groeten een internet-noob.
Ik weet ook niet wat ik hier doe....
Van de site waar de blogs op te vinden zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
WP?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Degene die het blog schrijft / beheerd, ik neem daarbij aan dat het blog op WP draait.
Wederomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijne ook man, brofist, elkaar betasten alles.
WORDPRESS omg ik weet iets raak me aanquote:
* Dalando raakt tiet aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WORDPRESS omg ik weet iets raak me aan
Hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Onzedelijke aanrakingenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook
Verkapte, kijk mij al baardgroei hebben posts
* monkyyy raakt Chloortje aan op dat speciale plekje...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat eerste meisje, met die microfoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
hier zitten anders ook wel lekkere meisjes tussen
I just came......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy raakt Chloortje aan op dat speciale plekje...
En wat is wordpress?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |