Hai!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn hoi
ja dat is het dus nog lang niet hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha! mooi ofnie, zat vorige week ook in Mallorca met de kameraden. Ook Twente & Heracles kijken.
Twente gun ik het van harte, laat ze maar kampioen worden! Totdat een gedeelte van de supporters begint te praten over een topclub.....
Welcum terug snorroquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hai!
Ik voel me een beetje buitengelsoten bij die andere baggerding dus kom ik maar hier bij eckte vriendun
Coban, laat me je betasten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hai!
Ik voel me een beetje buitengelsoten bij die andere baggerding dus kom ik maar hier bij eckte vriendun
Het was te proberen toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als ik al geen pics van mezelf op FOK! post en dan moet ik er nog ns mijn priveleven erbij gooien?
Nu weet ik dat het Omdatappel is, net zei ik[u] het op de gok.[/u]quote:
Ik sta er.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Morgenavond 8 uur, station Amsterdam Bijlmer?
BEN JE DAAR IK KOM OOKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Morgenavond 8 uur, station Amsterdam Bijlmer?
YOU ALL AIN'T GOT NOTHING ON MY HOSSELSKILLS bitches.quote:
Filmpjes of liedjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Dimens het volgende:
Dalando, stuur eens nog wat leuke Hardstyle/hardcore filmpjes.
Vanaf nu haat ik je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Boterbartje het volgende:
wat heeft iedereen met OA? wel knap meisje maar trekt mij niet echt hoor?
Ik heb helaas mijn snor achtergelaten tijdens het harsen.quote:
Ik weet al wie jij wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ooo OmdatAppel! Helemaal vergeten, nah
Ze is gewoon een oude vriendin waarmee ik JP en meerdere op TinyChat zaten
Ja El Arenalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja dat is het dus nog lang niet he![]()
el arenal zeker?
Ik zat vorige week in Lloret haha, gaaf man. Nu weer spanje maar dan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |