quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft hier allemaal thuis voor FOK!?
doet me denken aan dat plaatje van die vraag op Yahoo Answersquote:
Top.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
Zo meteen is Klinkerbotsing boos op mij, let op.
So slowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dimens dat is vet gemeen.
Hoi PWFWeer aan de foks jaa?
ik niet ik heb ramadan ik mag niet neuken en alcohol drinken en schelden en nog wat irritant he dat ik steeds en gebruik ipv. een '','' en niet te vergeten hoofdlettersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie blijft hier allemaal thuis voor FOK!?
Opeens weer te verslavendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Right back at ya kiddo.quote:
Een Turk oet Hoksebarge?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik niet ik heb ramadan ik mag niet neuken en alcohol drinken en schelden en nog wat irritant he dat ik steeds en gebruik ipv. een '','' en niet te vergeten hoofdletters
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
In ieder hoek en gat zit in een Turk hier, dat je het maar weetquote:
En vieze woorden zeggen, foei!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik niet ik heb ramadan ik mag niet neuken en alcohol drinken en schelden en nog wat irritant he dat ik steeds en gebruik ipv. een '','' en niet te vergeten hoofdletters
Ik ben altijd boos, op alles en iedereen. Dus voel je niet speciaal meisje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
Zo meteen is Klinkerbotsing boos op mij, let op.
Dat dan. Ik ga nu weg,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |