Marc Dex - Stoet van papierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of gewoon liedjes typen. Liedjes typen
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Marc Dex - Stoet van papier
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef coban het volgende:
[..]
Okeik ben zo zenuwachtig want ik wil het zo graag weten.
Of Wasted Penguinz - Crea Diemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Marc Dex - Stoet van papier
In het turks noem je jongere jongens broertje en oudere meisjes zussen. Zus=abla en broer=abi. Ik ben zijn abla maar hij wilt dat niet accepterenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een broertje had.
ik kan pas beslissen of je mijn zus bent als ik een foto van je hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat jij mijn lieve kleine broertje bent
Pics.quote:
Eeh, niet dat ik weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy is die vriend van je die vent die zn iphone was kwijtgeraakt, toen die erachter kwam dat er een vingervlugge goochelaar was (#2 wereld) werd die weer helemaal blij. Die gast had zn Iphone niet eens
Ja ook goed maar wie maakt al het bloed dan schoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
Waarom trouwens niet bij mij thuis, veel gezelliger.
Ik heb een hele lieve moeder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ook goed maar wie maakt al het bloed dan schoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |