HBO, ik ben niet zo heel theoretisch ingesteld en geen discipline enzo. Nu leer ik 1/2 uur per tentamen. Ehh, ik heb er nu 2,5 jaar op zitten zo stage lopen enzo hoop ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Universiteit? Hoeveelste jaars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog geen klap gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef coban het volgende:
[..]. Maar ik ben de enige user die klappen geeft.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HBO, ik ben niet zo heel theoretisch ingesteld en geen discipline enzo. Nu leer ik 1/2 uur per tentamen. Ehh, ik heb er nu 2,5 jaar op zitten zo stage lopen enzo hoop ik
Maandag vervolggesprek van mijn sollicitatiegesprek
Oh, mijn vriend doet Accountancy aan de universiteit, ik dacht misschien ken je hem, maar waarschijnlijk niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Aub jouw songteksten niet hier posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
A DECADE OF DEDICATIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA THE MADNESS IS CALLING ME BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Monkyyy.....
Ken jij ook mensen uit Bedum?
BEDANKT MAN KIDDOquote:
Gaaf.....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, mijn vriend doet Accountancy aan de universiteit, ik dacht misschien ken je hem, maar waarschijnlijk niet dus.
Wellicht dat ik hem al wel is heb gezien met de gezamenlijke congressen van pro memorie en checkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, mijn vriend doet Accountancy aan de universiteit, ik dacht misschien ken je hem, maar waarschijnlijk niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |