Ik kom niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haaksbergen! Voor de wilder (zwembad)
De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen werd gesticht op 6 april 1830 in de Amerikaanse staat New York. Haar grondlegger was Joseph Smith Jr., die kort daarvoor het Boek van Mormon had gepubliceerd. Aan dit boek ontlenen de leden van de Kerk hun bijnaam Mormonen.quote:
Ayca dan? of wikwaka of onur?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:28 schreef coban het volgende:
[..]
Die hebben mij ook nooit gezien. En met julis praat ik haast nooit? En zg ook niet zovaak
dus lekker puh hahahahha
Naja, dan maar een volgende keerquote:
Slaap lekkerquote:
Dit deed mij pijn. Nog nooit zo'n neutraal, maar pijnlijk, antwoord gehad.quote:
Kom je zeker nooit in de stadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dit deed mij pijn. Nog nooit zo'n neutraal, maar pijnlijk, antwoord gehad.
Niemand weet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ayca dan? of wikwaka of onur?
Lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
OKE ZIGEUNERS IS HELEMAAL GEEN STANDJE OF WEL
Moet ik je even komen troosten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dit deed mij pijn. Nog nooit zo'n neutraal, maar pijnlijk, antwoord gehad.
Ja graag. Mits normaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je even komen troosten?
Oh dus iedereen zal vriendjes willen worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is vriendelijk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je even komen troosten?
Natuurlijk, gewoon zeggen dat je geld hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:33 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dus iedereen zal vriendjes willen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |