BANG_BROS ALLES GOED DAN BRO?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef bang_bros het volgende:
[..]
GAMEZZZZZZZZZZZZZZZZZ ;DDDDDDDDDDDDDDDDD
Ik zal het missen, mijn vrouw geeft nu al aan: "als we nu alletwee al een tijdje werkten dan was het nu wel raak geweest". Op zich niet erg, maar het binnenshuis roken zal ik stiekem wel missen.quote:
Heel lief dankjewel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 euro voor jou.
Sorry yvonne was voor meer duidelijkheid, users vroegen steeds wat dit was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn schuld..En een beetje die van MarrokaanseKip
Blegh!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn schuld..En een beetje die van MarrokaanseKip
Huh? Hoe kom je daarbij? Mensen die rokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
coban rooktgelukkig zijn we gescheiden.
Nee, dit is Vrolijk Verder.quote:
Ik wou je trots maken op deze luier-user...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blegh!
Ploatje en regels, zat![]()
Alsof iemand die meuk terug gaat lezen
mee loper je hebt geluk dat je vorige post in ander topic zatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daarbij? Mensen die roken.
Pest terug dan!quote:
Dat zei je 4846de persoonlijkheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daarbij? Mensen die roken.
Hoi LHquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof het yvonne iets boeit, je bent ook zo'n kwaliteitsuser
Oh, hoi yvonne!![]()
Luier-userquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wou je trots maken op deze luier-user...
Haha echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat zei je 4846de persoonlijkheid.
avatarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
VVhat's up with the avatar Yvonne
ok.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je gezouten Cashewnoten voor?
(heb ik geleerd van me opa)
Stap 1. koop ongezouten Cashewnoten
Stap 2. Doe er zout op
En klaar is kees.
Dat is een goede UI. Persoonlijk gephotoshopped door mijzelfe.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Issie terecht?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef speedking het volgende:
yvonne heb socio ofso al gevonden
Nee man, je doet de noten op het zout, je opa heeft het je verkeerd geleerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Nectar het volgende:
Stap 2. Doe er zout op
En klaar is kees.
Mensen die ons verlatenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Jac0bus het volgende:
Volgens mij zit nu de helft in nachtbagger en de helft hier
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee man, je doet de noten op het zout, je opa heeft het je verkeerd geleerd.
Echt hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die ons verlaten. Wat een nepperds.
-> CULquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Nectar het volgende:
Stap 2. Doe er zout op
En klaar is kees.
Meh, laat zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef bang_bros het volgende:
welk paypal adres moet de 5 euro heen?
Haha!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die ons verlaten. Wat een nepperds.
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef aight1 het volgende:
Hey Yvonne had je die UI gister ook al?
OMG 1E NIET-GIERIGE HOLLANDER GESPOTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, laat zitten.
Wel sportief van je. Ik dacht dat je lulde.
Bedankt man, deze tip heeft mijn leven veranderd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Nectar het volgende:
Stap 2. Doe er zout op
En klaar is kees.
Nee, da's niet liefquote:
Je bent wel heel racistisch vandaag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OMG 1E NIET-GIERIGE HOLLANDER GESPOT
Kan ik ook wel een gifje van maken, hoef je niet zo vaak af te wisselen, moet je ze alledrie wel even PM'enquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Ik wissel af
Deze heeft LH gemaakt, ik wilde eenhoorns en regenbogen en kleurtjes enzo
Ik dacht al, zo vergeetachtig ben ik toch ook weer nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Ik wissel af
Deze heeft LH gemaakt, ik wilde eenhoorns en regenbogen en kleurtjes enzo
Zoals ik van je gewend ben, weer een kwaliteits-UI LHquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een goede UI. Persoonlijk gephotoshopped door mijzelfe.
Kwam het beetje hard aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel heel racistisch vandaag.
Ergens onder je staat het.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja, verdomme.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kwam het beetje hard aan?
Hij mag het ook wel aan mij geven hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OMG 1E NIET-GIERIGE HOLLANDER GESPOT
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoals ik van je gewend ben, weer een kwaliteits-UI LH
Koop er een fok-abbo van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef bang_bros het volgende:
YVONNE WAAR MAG IK DE 5 EURO HEEN STUREN?
jamaar dat was toch niet lief?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef speedking het volgende:
[..]
K MOCHT TERUG PESTEN HAD IK GELEZEN
Je verlaagt je naar mijn niveau.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Pak aaaaannnnn. Dit is voor de psychische schade die ik nog heb.
Als je nou niet ophoud met je geschreeuw kom ik even je luierkont rammelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef bang_bros het volgende:
YVONNE WAAR MAG IK DE 5 EURO HEEN STUREN?
Wajow ik ga rap maken. Gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Echt heHaten is verlaten zeg ik dan maar.
sickquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Wajow ik ga rap maken. Gemaakt.
Ow ow mensen die ons hatun (hatun)
Moeten ons maar verlaaatun (verlatun)
Mocht dat niet baatun (batun)
Dan gaan wij terughatun (terughatun)
omg nieuwe fresku hierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Wajow ik ga rap maken. Gemaakt.
Ow ow mensen die ons hatun (hatun)
Moeten ons maar verlaaatun (verlatun)
Mocht dat niet baatun (batun)
Dan gaan wij terughatun (terughatun)
Maw, jij haalt nét de capslock-toets? Apartquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen hier last van plakkige caps-lock? Niet meer zoveel fappen dan...
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Was tijdelijk, nu ben ik weer de ouwe.
Hehehehe, Bang_kont!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou niet ophoud met je geschreeuw kom ik even je luierkont rammelen.
ouwe MKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Was tijdelijk, nu ben ik weer de ouwe.
Trusten Jakob!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga ervandoor groetjens aan yvonne MK en de brandweer.
+ pics in KPD!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou niet ophoud met je geschreeuw kom ik even je luierkont rammelen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik ook wel een gifje van maken, hoef je niet zo vaak af te wisselen, moet je ze alledrie wel even PM'en![]()
Dag groetjens, doegie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga ervandoor groetjens aan yvonne MK en de brandweer.
Dagquote:
Vond ik nou ook al. Toch maar even laten checken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maw, jij haalt nét de capslock-toets? Apart
omg yvonne zegt hai tegen me nu ben ik beroemdquote:
Nee joh! Zo schep ik verwarringquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik ook wel een gifje van maken, hoef je niet zo vaak af te wisselen, moet je ze alledrie wel even PM'en![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
omg yvonne zegt hai tegen me nu ben ik beroemd
leipe mocro flavour, ik ging nog naar AH maar ze hadden nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ali B________________________________________________!
Sommige mannen, als die voor het open raam gaan staan hè, die spuiten een volwassen vent zo van z'n brommer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vond ik nou ook al. Toch maar even laten checken...
Hahah. Je moest die wibra zoekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef speedking het volgende:
[..]
leipe mocro flavour, ik ging nog naar AH maar ze hadden niet
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #86quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
Kan ik die Nol UI van mij nog ergens laten bewerken?
Ik ben niet zo'n photoshop genie...
Hier heb ik serieus hardop om moeten lachen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sommige mannen, als die voor het open raam gaan staan hè, die spuiten een volwassen vent zo van z'n brommer.
Echt waar!
Wquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[me=Bosbeetle]is benieuwd naar LouTallica
[/me]
http://www.loureedmetallica.com/
pffff verkopen ze nog ofwatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahah. Je moest die wibra zoeken
Mietjes, ik spuit ze gewoon uit de auto.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sommige mannen, als die voor het open raam gaan staan hè, die spuiten een volwassen vent zo van z'n brommer.
Echt waar!
k uit vliegtuig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mietjes, ik spuit ze gewoon uit de auto.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef bang_bros het volgende:
Niet erg netjes om zo te reageren Yvonne.
tsjaa zo gaat t.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Nectar het volgende:
Grapje alle nederlandse rappers zijn kak.
Tupac![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Eazy-E![]()
![]()
![]()
(dood gegaan aan aids)
Biggie![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Chicken McNuggy![]()
![]()
(zelfmoord)
Sinds wanneer moet ik netjes doen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef bang_bros het volgende:
Niet erg netjes om zo te reageren Yvonne.
Baas!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, mietjes allemaal, ik laat de dames op straat altijd spontaan voor me spuiten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Nectar het volgende:
Grapje alle nederlandse rappers zijn kak.
Tupac![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Eazy-E![]()
![]()
![]()
(dood gegaan aan aids)
Biggie![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Chicken McNuggy![]()
![]()
(zelfmoord)
Straks weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, mietjes allemaal, ik laat de dames op straat altijd spontaan voor me spuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rrrrrrrrrrrrrightquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mietjes, ik spuit ze gewoon uit de auto.
Wat heb je te verliezen, wie kan jou nou bannen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik netjes doen dan?
je MOET het voorbeeld zijn voor ons, usersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Repsectquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Straks weer.hahah moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Straks weer.Ik onthoud mijn dromen nooit, dus dan had ik het nooit kunnen navertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dagelijks, is best leuk tijdens het werkquote:
Met je paint van FOK! zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
De andere Adminsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen, wie kan jou nou bannen...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Goeie vraag trouwens, wie zou Yvonne eventueel kunnen bannen?
Of is dat gewoon praktisch onmogelijk omdat zij de FOK! moeders is enzo?
quote:
Mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Als ik over de schreef ga ben ook ik te bannen heur.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Scherpquote:
Rechten intrekken; opgelostquote:
Nu dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe lang ga ik daar nog mee geconfronteerd worden?
Geef toe, hij heeft wel stijl en klasse enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechten intrekken; opgelost![]()
Hier nogmaals de tekening van BBQWorst, waar hij de vrouwen mee laat spuiten:
[ afbeelding ]
[..]
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geef toe, hij heeft wel stijl en klasse enzo.
Niet?
Ik vroeg het eerst, jij bent de creep.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde vragen. Creep.
Volgens mij kan dat niet meer.quote:
Ja hoor. Heel mooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geef toe, hij heeft wel stijl en klasse enzo.
Niet?
omgquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer.
Ik kan niet door een FA gebanned worden.
Lang gelden dat we dat nogeens getest hebben
Ik ben in m'n hele FOK!carrière ook gebanned heur.
Oh, vertel mij meer... Ik ga zitten en zal luisteren...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iteejer legt haar gewoon even over de knie thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst, jij bent de creep.
beetje respectquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iteejer legt haar gewoon even over de knie thuis.
mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst, jij bent de creep.
Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laten we dan maar snel doorposten, en doen alsof we hem niet zien
voor watquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Vuurwerk buiten? Wat een teringherrie!
Ik heb je notes erbij gepakt om dat te staven. Ik moest hardop lachen om note 15quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
internet is niet uitgevonden maar gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Nectar het volgende:
yvonne is in 1999 geregistreerd.
Damn toen was de internet net uit gevonden door bill gates
leer ze een lesje zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was alsof ze het uit mijn dakgoot schoten, wat een pokkelawaai...
My thoughts exactlyquote:
Schiet ze af!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Vuurwerk buiten? Wat een teringherrie!
En dat delen we niet even zodat wij allemaal een roflol kunnen hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je notes erbij gepakt om dat te staven. Ik moest hardop lachen om note 15
Het zou wat zijn, verkeerde optie selecteren waardoor je zelf in de kliko ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trusten!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.![]()
En nu naar bed, zes uur weer op, slaap lekker allemaal!![]()
(mits mannen; kusje op jullie voorhuid (c) Smegmanus)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechten intrekken; opgelost![]()
Hier nogmaals de tekening van BBQWorst, waar hij de vrouwen mee laat spuiten:
[ afbeelding ]
[..]
Nu dus![]()
Ben jij 23quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb een ban hier op FOK ervaren als een serieus iets, die grens ga ik dus niet meer passeren.
Mag ook wel als je 23 bent...
Trustenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.![]()
En nu naar bed, zes uur weer op, slaap lekker allemaal!![]()
(mits mannen; kusje op jullie voorhuid (c) Smegmanus)
Notes openbaar maken is al een no-no, en dan toch zeker niet als de grote rode leider zelf meeleest!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En dat delen we niet even zodat wij allemaal een roflol kunnen hebben?
Ehhw. Ohja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Notes openbaar maken is al een no-no, en dan toch zeker niet als de grote rode leider zelf meeleest!
Oh ja, verrekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je notes erbij gepakt om dat te staven. Ik moest hardop lachen om note 15
ik heb er 723quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt 8 notes gekregen van onze moderators.
Wat is dit nou weer,Vast weer zo'n hil-arische note.
Grapje. Ik wist het al. Door dat topic van dat je serieus ging worden enzo.quote:
Ik ben een echte echte oldbiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Nectar het volgende:
yvonne is in 1999 geregistreerd.
Damn toen was de internet net uit gevonden door bill gates
Dat is Nolleke Brouwer... Een held. Mijn held.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol quote faal, en ik dacht dat je 45 was gezien je UI
Haha noob. Ik heb er 437.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was aan het begin een echte kutuser ja, soms nog wel eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje. Ik wist het al. Door dat topic van dat je serieus ging worden enzo.
hhahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Om de één of andere reden verbaast me dat niks.
waar zie je notesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was aan het begin een echte kutuser ja, soms nog wel eens.
Ik wist me eerlijk gezegd gewoon geen houding te geven.
Dat is ook mijn excuus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Komt dit je bekend voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
En dan maken we je modquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De 19equote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan ze in ieder geval inzien.![]()
Behalve die 8e, want die heb ik blijkbaar vandaag gekregen.
Een kutuser zoals coban?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
klopt mee eens, nog meer humorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
onder iets waar jij nooit geld zal hebben voor ''abbonnommenten''
Ik heb mijn 'aankoopsbevestigings' link bewaard, geen 7 dagen vertraging daaropquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan ze in ieder geval inzien.![]()
Behalve die 8e, want die heb ik blijkbaar vandaag gekregen.
Ja, omdat je mij al het werk laat doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens notes van mij.
Van iedereen. Ik heb al 24 positieve notes van mezelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Hey! Kan een mod zijn/haar notes inzien? En wijzigen? Of verwijderen?![]()
Verwacht ik ook niet, anders ben je écht hater.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens notes van mij.
baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef Nectar het volgende:
mijn 245ste note vind ik eigenlijk het geniaalste
had op die dag 182 notes gekregen alleen al!
Komt me wel bekend voor ja, alleen geen idee waar van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komt dit je bekend voor?
[ afbeelding ]
Je was gewoon te snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je mij al het werk laat doen.
google afbeeldingen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor ja, alleen geen idee waar van.
Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Hey! Kan een mod zijn/haar notes inzien? En wijzigen? Of verwijderen?![]()
Jezelf notes geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Van iedereen. Ik heb al 24 positieve notes van mezelf.
Die vind ik pure humorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb een note die gemaakt is omdat ik een FiPo in mijn eigen topic opende.
Dat wist ik niet eens joh! Hoe kan ik notes verwijderen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meer
Puur een valstrik dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meer
Huh? De 19e is de laatste gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dus ik zie nog niet al m'n notes?
Het is toch watquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kan ze toch niet zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet, anders ben je écht hater.
Wat een hiërarchie is het ook zo als met stratego dat er dan ook een soort spion is die dan als enige boven de A's staat, maar wel zo af is ? of geen postrechten heeft ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds 5 euro.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens joh! Hoe kan ik notes verwijderen dan?
Iemand heeft in m'n notes lopen chatten denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik trouwens opmerken dat ik het wel opmerkelijk vind dat crew -yv en ggmm- hier verreweg de meeste notes hebben dan iedereen hier?
Toedols. Veel plezier met groeien enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen [ afbeelding ]
gr gr
Ze zijn er al erg lang bij natuurlijk. Staat vol met slijmnotes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik trouwens opmerken dat ik het wel opmerkelijk vind dat crew -yv en ggmm- hier verreweg de meeste notes hebben dan iedereen hier?
Stealth Aquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een hiërarchie is het ook zo als met stratego dat er dan ook een soort spion is die dan als enige boven de A's staat, maar wel zo af is ? of geen postrechten heeft ofzo.
Gr grquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen [ afbeelding ]
gr gr
Oh, op die fiets. Vreemd, was me niet opgevallen dan. En dan is het ook best logisch dat ik dat plaatje niet meer bij een post/topic kan plaatsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? De 19e is de laatste gezet.
Ik geloof je ook wel, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zit dat knopje dan? Ik heb hem nooit ontdekt (ook niet gezocht ook, waarom zou ik notes willen verwijderen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je toch?
We hadden er ooit een die ging z'n eigen notes zitten verwijderen
Right
Wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hadden er ooit een die ging z'n eigen notes zitten verwijderen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef aight1 het volgende:
Ik heb een note omdat ik een terechte klacht terecht vond,
wie is dat danquote:
Links naast de naam van de persoon die jouw genote heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zit dat knopje dan? Ik heb hem nooit ontdekt (ook niet gezocht ook, waarom zou ik notes willen verwijderen?)
'ook niet gezocht ook'quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zit dat knopje dan? Ik heb hem nooit ontdekt (ook niet gezocht ook, waarom zou ik notes willen verwijderen?)
Allemaal positief ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Jezelf notes geven.
En al mijn 437 notes van mods zijn ook hele lieve notes. Ze gaan allemaal over wat voor een prachtuser ik ben en hoe blij ze wel niet zijn met deze aanwinst in 2011.
Klik eens op iemands notes? Dan zie je bnij iedere note een kruisje links?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, ja, daar staat ie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klik eens op iemands notes? Dan zie je bnij iedere note een kruisje links?
Toch?
Ik wil weten hoe dat systeem eruit ziet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klik eens op iemands notes? Dan zie je bnij iedere note een kruisje links?
Toch?
die van daarvoor zijn voor lege quotes en kicks maarja die modjes lezen dan ook de P.I.s niet!quote:Op verzoek gebanned. Mailt voor een unban.
PI's zijn idd echt bepalend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:43 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn laatste note is best wel zielig
[..]
die van daarvoor zijn voor lege quotes en kicks maarja die modjes lezen dan ook de P.I.s niet!
waar sluit je abbo aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bij abonnementen en notes.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
PI's zijn idd echt bepalend.
Zonder hun, geen FOK.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef coban het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat we niet gelijk behandeld worden. Sommigen krijgen gewoon meer rechten omdat ze blauw of rood zijn.
Mensen leer het eens het is abo en niet abbo!quote:
Er was een poos dat FP mods ook in de notes konden, gingen vriendjes elkaars notes verwijderen.. Dat is maar afgeschaftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
WtfWaarom zou je dat doen als je al mod bent?
Nu ben ik benieuwd wie het was
Rotop niet herhalen ik sta voorschutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban je was echt schattig met je 'personal icon'![]()
sta je zonderookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef coban het volgende:
[..]
Rotop niet herhalen ik sta voorschut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |