klopt mee eens, nog meer humorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
onder iets waar jij nooit geld zal hebben voor ''abbonnommenten''
Ik heb mijn 'aankoopsbevestigings' link bewaard, geen 7 dagen vertraging daaropquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan ze in ieder geval inzien.![]()
Behalve die 8e, want die heb ik blijkbaar vandaag gekregen.
Ja, omdat je mij al het werk laat doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens notes van mij.
Van iedereen. Ik heb al 24 positieve notes van mezelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Hey! Kan een mod zijn/haar notes inzien? En wijzigen? Of verwijderen?![]()
Verwacht ik ook niet, anders ben je écht hater.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens notes van mij.
baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef Nectar het volgende:
mijn 245ste note vind ik eigenlijk het geniaalste
had op die dag 182 notes gekregen alleen al!
Komt me wel bekend voor ja, alleen geen idee waar van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komt dit je bekend voor?
[ afbeelding ]
Je was gewoon te snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je mij al het werk laat doen.
google afbeeldingen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor ja, alleen geen idee waar van.
Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Hey! Kan een mod zijn/haar notes inzien? En wijzigen? Of verwijderen?![]()
Jezelf notes geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Van iedereen. Ik heb al 24 positieve notes van mezelf.
Die vind ik pure humorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb een note die gemaakt is omdat ik een FiPo in mijn eigen topic opende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |