Ik heb je notes erbij gepakt om dat te staven. Ik moest hardop lachen om note 15quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer.
Ik kan niet door een FA gebanned worden.
Lang gelden dat we dat nogeens getest hebben
Ik ben in m'n hele FOK!carrière ook gebanned heur.
internet is niet uitgevonden maar gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Nectar het volgende:
yvonne is in 1999 geregistreerd.
Damn toen was de internet net uit gevonden door bill gates
leer ze een lesje zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was alsof ze het uit mijn dakgoot schoten, wat een pokkelawaai...
My thoughts exactlyquote:
Schiet ze af!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Vuurwerk buiten? Wat een teringherrie!
En dat delen we niet even zodat wij allemaal een roflol kunnen hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je notes erbij gepakt om dat te staven. Ik moest hardop lachen om note 15
Het zou wat zijn, verkeerde optie selecteren waardoor je zelf in de kliko ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer.
Ik kan niet door een FA gebanned worden.
Lang gelden dat we dat nogeens getest hebben
Ik ben in m'n hele FOK!carrière ook gebanned heur.
Trusten!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.![]()
En nu naar bed, zes uur weer op, slaap lekker allemaal!![]()
(mits mannen; kusje op jullie voorhuid (c) Smegmanus)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechten intrekken; opgelost![]()
Hier nogmaals de tekening van BBQWorst, waar hij de vrouwen mee laat spuiten:
[ afbeelding ]
[..]
Nu dus![]()
Ben jij 23quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb een ban hier op FOK ervaren als een serieus iets, die grens ga ik dus niet meer passeren.
Mag ook wel als je 23 bent...
Trustenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.![]()
En nu naar bed, zes uur weer op, slaap lekker allemaal!![]()
(mits mannen; kusje op jullie voorhuid (c) Smegmanus)
Notes openbaar maken is al een no-no, en dan toch zeker niet als de grote rode leider zelf meeleest!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En dat delen we niet even zodat wij allemaal een roflol kunnen hebben?
Ehhw. Ohja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Notes openbaar maken is al een no-no, en dan toch zeker niet als de grote rode leider zelf meeleest!
Oh ja, verrekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je notes erbij gepakt om dat te staven. Ik moest hardop lachen om note 15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |