Mietjes, ik spuit ze gewoon uit de auto.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sommige mannen, als die voor het open raam gaan staan hè, die spuiten een volwassen vent zo van z'n brommer.
Echt waar!
k uit vliegtuig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mietjes, ik spuit ze gewoon uit de auto.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef bang_bros het volgende:
Niet erg netjes om zo te reageren Yvonne.
tsjaa zo gaat t.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Nectar het volgende:
Grapje alle nederlandse rappers zijn kak.
Tupac![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Eazy-E![]()
![]()
![]()
(dood gegaan aan aids)
Biggie![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Chicken McNuggy![]()
![]()
(zelfmoord)
Sinds wanneer moet ik netjes doen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef bang_bros het volgende:
Niet erg netjes om zo te reageren Yvonne.
Baas!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, mietjes allemaal, ik laat de dames op straat altijd spontaan voor me spuiten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Nectar het volgende:
Grapje alle nederlandse rappers zijn kak.
Tupac![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Eazy-E![]()
![]()
![]()
(dood gegaan aan aids)
Biggie![]()
![]()
![]()
(neergeschoten)
Chicken McNuggy![]()
![]()
(zelfmoord)
Straks weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, mietjes allemaal, ik laat de dames op straat altijd spontaan voor me spuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rrrrrrrrrrrrrightquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mietjes, ik spuit ze gewoon uit de auto.
Wat heb je te verliezen, wie kan jou nou bannen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik netjes doen dan?
je MOET het voorbeeld zijn voor ons, usersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik netjes doen dan?
Repsectquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Straks weer.hahah moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Straks weer.Ik onthoud mijn dromen nooit, dus dan had ik het nooit kunnen navertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dagelijks, is best leuk tijdens het werkquote:
Met je paint van FOK! zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
De andere Adminsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen, wie kan jou nou bannen...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Goeie vraag trouwens, wie zou Yvonne eventueel kunnen bannen?
Of is dat gewoon praktisch onmogelijk omdat zij de FOK! moeders is enzo?
quote:
Mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Goeie vraag trouwens, wie zou Yvonne eventueel kunnen bannen?
Of is dat gewoon praktisch onmogelijk omdat zij de FOK! moeders is enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |