Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Hey! Kan een mod zijn/haar notes inzien? En wijzigen? Of verwijderen?![]()
Jezelf notes geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Van iedereen. Ik heb al 24 positieve notes van mezelf.
Die vind ik pure humorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb een note die gemaakt is omdat ik een FiPo in mijn eigen topic opende.
Dat wist ik niet eens joh! Hoe kan ik notes verwijderen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meer
Puur een valstrik dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mods kunnen dat zien, en ja ze kunnen verwijderen, maar dát zien wij weer ( FA's en A's ) en dan is ie niet erg lang mod meer
Huh? De 19e is de laatste gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dus ik zie nog niet al m'n notes?
Het is toch watquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kan ze toch niet zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet, anders ben je écht hater.
Wat een hiërarchie is het ook zo als met stratego dat er dan ook een soort spion is die dan als enige boven de A's staat, maar wel zo af is ? of geen postrechten heeft ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds 5 euro.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik netjes doen dan?
Kun je toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens joh! Hoe kan ik notes verwijderen dan?
Iemand heeft in m'n notes lopen chatten denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik trouwens opmerken dat ik het wel opmerkelijk vind dat crew -yv en ggmm- hier verreweg de meeste notes hebben dan iedereen hier?
Toedols. Veel plezier met groeien enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen [ afbeelding ]
gr gr
Ze zijn er al erg lang bij natuurlijk. Staat vol met slijmnotes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik trouwens opmerken dat ik het wel opmerkelijk vind dat crew -yv en ggmm- hier verreweg de meeste notes hebben dan iedereen hier?
Stealth Aquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een hiërarchie is het ook zo als met stratego dat er dan ook een soort spion is die dan als enige boven de A's staat, maar wel zo af is ? of geen postrechten heeft ofzo.
Gr grquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen [ afbeelding ]
gr gr
Oh, op die fiets. Vreemd, was me niet opgevallen dan. En dan is het ook best logisch dat ik dat plaatje niet meer bij een post/topic kan plaatsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? De 19e is de laatste gezet.
Ik geloof je ook wel, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zit dat knopje dan? Ik heb hem nooit ontdekt (ook niet gezocht ook, waarom zou ik notes willen verwijderen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je toch?
We hadden er ooit een die ging z'n eigen notes zitten verwijderen
Right
Wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hadden er ooit een die ging z'n eigen notes zitten verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |