quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef aight1 het volgende:
Ik heb een note omdat ik een terechte klacht terecht vond,
wie is dat danquote:
Links naast de naam van de persoon die jouw genote heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zit dat knopje dan? Ik heb hem nooit ontdekt (ook niet gezocht ook, waarom zou ik notes willen verwijderen?)
'ook niet gezocht ook'quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zit dat knopje dan? Ik heb hem nooit ontdekt (ook niet gezocht ook, waarom zou ik notes willen verwijderen?)
Allemaal positief ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Jezelf notes geven.
En al mijn 437 notes van mods zijn ook hele lieve notes. Ze gaan allemaal over wat voor een prachtuser ik ben en hoe blij ze wel niet zijn met deze aanwinst in 2011.
Klik eens op iemands notes? Dan zie je bnij iedere note een kruisje links?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, ja, daar staat ie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klik eens op iemands notes? Dan zie je bnij iedere note een kruisje links?
Toch?
Ik wil weten hoe dat systeem eruit ziet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klik eens op iemands notes? Dan zie je bnij iedere note een kruisje links?
Toch?
die van daarvoor zijn voor lege quotes en kicks maarja die modjes lezen dan ook de P.I.s niet!quote:Op verzoek gebanned. Mailt voor een unban.
PI's zijn idd echt bepalend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:43 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn laatste note is best wel zielig
[..]
die van daarvoor zijn voor lege quotes en kicks maarja die modjes lezen dan ook de P.I.s niet!
waar sluit je abbo aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bij abonnementen en notes.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
PI's zijn idd echt bepalend.
Zonder hun, geen FOK.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef coban het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat we niet gelijk behandeld worden. Sommigen krijgen gewoon meer rechten omdat ze blauw of rood zijn.
Mensen leer het eens het is abo en niet abbo!quote:
Er was een poos dat FP mods ook in de notes konden, gingen vriendjes elkaars notes verwijderen.. Dat is maar afgeschaftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
WtfWaarom zou je dat doen als je al mod bent?
Nu ben ik benieuwd wie het was
Rotop niet herhalen ik sta voorschutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban je was echt schattig met je 'personal icon'![]()
sta je zonderookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef coban het volgende:
[..]
Rotop niet herhalen ik sta voorschut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |