SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn topics zijn immer van een degelijke kwaliteit waar een kwaliteitsuser U tegen zegt. Jammer genoeg zie je die laatste categorie weinigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Naatje topic.
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opquote:
Ik kom nooit in ONZ dus dacht ik origineel te zijn met mijn leuke garp.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opDie grap is al zo oud als dat mijn account bestaat...
hont?quote:
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom nooit in ONZ dus dacht ik origineel te zijn met mijn leuke garp.
Sorry naatje
Faye?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop