SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Naatje topic.
Mijn topics zijn immer van een degelijke kwaliteit waar een kwaliteitsuser U tegen zegt. Jammer genoeg zie je die laatste categorie weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opquote:
Ik kom nooit in ONZ dus dacht ik origineel te zijn met mijn leuke garp.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opDie grap is al zo oud als dat mijn account bestaat...
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom nooit in ONZ dus dacht ik origineel te zijn met mijn leuke garp.
Sorry naatje
Faye?quote:
Ja, laat ons niet langer in spanning.quote:
Zo, dit vind ik nou echt zo'n topic waar ik U tegen moet zeggen. Zo hé, nou. Poeh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn topics zijn immer van een degelijke kwaliteit waar een kwaliteitsuser U tegen zegt. Jammer genoeg zie je die laatste categorie weinig
Ik ken de grap nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opDie grap is al zo oud als dat mijn account bestaat...
naatje doet het met zijn gaatje, dat is natuurlijk de grap...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken de grap niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |