SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Naatje topic.
Mijn topics zijn immer van een degelijke kwaliteit waar een kwaliteitsuser U tegen zegt. Jammer genoeg zie je die laatste categorie weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opquote:
Ik kom nooit in ONZ dus dacht ik origineel te zijn met mijn leuke garp.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opDie grap is al zo oud als dat mijn account bestaat...
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom nooit in ONZ dus dacht ik origineel te zijn met mijn leuke garp.
Sorry naatje
Faye?quote:
Ja, laat ons niet langer in spanning.quote:
Zo, dit vind ik nou echt zo'n topic waar ik U tegen moet zeggen. Zo hé, nou. Poeh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn topics zijn immer van een degelijke kwaliteit waar een kwaliteitsuser U tegen zegt. Jammer genoeg zie je die laatste categorie weinig
Ik ken de grap nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag je niet newbie noemen, want je komt hier al sinds 2008, maar: kom opDie grap is al zo oud als dat mijn account bestaat...
naatje doet het met zijn gaatje, dat is natuurlijk de grap...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken de grap niet
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naatje doet het met zijn gaatje, dat is natuurlijk de grap...
Oh, ik zat al te rijmen. Maar ik hoe doe je het met je eigen gaatjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hahaha goeiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het af gingen maken met "maatje, holmaatje" o.i.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, blijft van eenzelfde niveauquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het af gingen maken met "maatje, holmaatje" o.i.d.
Intellectueel ongeëvenaard zal je bedoelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, blijft van eenzelfde niveau
Ze worden tegenwoordig niet meer door bushokjes getyft...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je users die overal worden uitgekotst een plaats bieden terwijl je ze ook gewoon van het forum af kan trappen?
Is FOK! ooit logisch geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je users die overal worden uitgekotst een plaats bieden terwijl je ze ook gewoon van het forum af kan trappen?
Wat een post ook weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Ts is de grootste zwakzinninge mongool van fok. Misschien is een josti slowchat een idee
Kijk, dit is nou typisch een voorbeeld van iemand die door het bushokje getyft dient te worden, zoals uitvoerig beschreven staat in de regels, maar ik heb er de kracht niet meer voor. Agh ja, registratiedatum: 2011quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Ts is de grootste zwakzinninge mongool van fok. Misschien is een josti slowchat een idee
Holmaatje vind ik wel iets hoger niveauquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, blijft van eenzelfde niveau
Mensen met een registratiedatum na 2006quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou typisch een voorbeeld van iemand die door het bushokje getyft dient te worden, zoals uitvoerig beschreven staat in de regels, maar ik heb er de kracht niet meer voor. Agh ja, registratiedatum: 2011
Met jou ben ik het eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:35 schreef computerprobleem het volgende:
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/245701/250ql29[1].gif]afbeelding[/url] ]
Ik haat deze UI echt. Die kut kop van die gast dat zo op en neer gaat en dan dat kut lichtje. Telkens als ik deze UI zie krijg ik een kut gevoel, ik wil die gast afmaken, op die UI tuffen. Wat een tering UI is dat zeg, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, alleen ik kan die UI op een of andere manier gewoon niet uitstaan. Die gast komt echt over als een nerd die denkt dat hij grappig is met zijn hoedje en dan die kop die zo heen en weer gaat, echt, als ik die gast zie is hij dood. Wat een noob.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |