Is een collab met Royce da 5'9.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hey dat album ken ik niet. Ja, ik vind idd dat eminem zijn hoogtepunt gehad heeft.
Goed punt. Voortaan alle onzin die ik uitbraak maar ff opschrijven, beetje jammer dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je, wanneer het kon, direct een andere naam zou willen?
Oh, ja, daar heb ik m'n kladblok voor, kopieer ik alle uitspraken en quotes naar toe. Erg handig dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Voortaan alle onzin die ik uitbraak maar ff opschrijven, beetje jammer dit.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet roken. Roken is echt heerlijk.
stomme turkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jij rookt ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Idem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik rook achter de PC![]()
Eigen toko voordeel
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef bang_bros het volgende:
5 euro paypal als het volgende UDOWU topic mijn naam erin heeft staan
Goed puntquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem.
Dat werkt ook het beste, hoewel ik over een paar jaar in OUD mag posten, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer in huis roken.
Iksdee enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef bang_bros het volgende:
[..]
GAMEZZZZZZZZZZZZZZZZZ ;DDDDDDDDDDDDDDDDD
Dat gaat helemaal lukken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen wanneer je rookt, doe ik niet aardig, moet je maar zorgen dat je niet te veel rookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |