Doei!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goede plan. Ga ik ook doen. Nou, groetjes lieve bazenusertjens van UDOWU![]()
haha was beetje overdreven iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Oerbeer het volgende:
Zo mag ik het zien. Weg met Plastic zijn TT...
Dat bedoelde ik niet zo, ik heb natuurlijk het volste vertrouwen in jullie als grote leiders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij begon met haat. Dat doet gewoon pijn weetje.
Een rioolput.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Zo lullig ben ik niet. Ik zou je tenminste een rioolput cadeau geven. Zo lief
Lokt bagger uit. (Wijsheid van Gamezz)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef speedking het volgende:
[..]
haha was beetje overdreven idd
Ga nou maar fappen slapen.quote:
jij moet zo hard getemd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil hier blijven om jou te kunnen hosselen.
Haha kutt, moet je wat ijs erop gooien ofzo of in koud wate rstoppequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef aight1 het volgende:
Laptop die overhit raakt en nu niet meer aan wilt.
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ben je ook. Je krijgt een speciale kamer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als de dagcijfers er zijn ga ik slapen
Slechte zaak, deze kwestie zou juist alle aandacht moeten hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat Goofy-idee wordt wel heel snel overschaduwd.
Zag ikquote:
Ja hij is verslaafd, w ehebben alles met hem proberreed, thereapie en alles, maar onze zoon wil maar niet stoppen met introvert te zijn,quote:
Jawelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wil je nou dat deze reeks blijft of niet?
Als zelfs deze users ons niet serieus nemen, hoe moet dat dan met de wat minder begaafde?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Slechte zaak, deze kwestie zou juist alle aandacht moeten hebben.
Yoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs deze users ons niet serieus nemen, hoe moet dat dan met de wat minder begaafde?
Mods serieus nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs deze users ons niet serieus nemen, hoe moet dat dan met de wat minder begaafde?
Ik neem jullie wel serieus hoor, maar dan wil ik ook zoenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar had snel ge-edit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht waddafak hoe drinkt ze dat.
Ja echt he..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis schreeuwt ook dat je mod zou moeten worden.
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis schreeuwt ook dat je mod zou moeten worden.
Gadver, dat is zo bitterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Jac0bus het volgende:
Bitter Lemon is wel te pruimen, of Almdudler als ik mij toevallig in Oostenrijk bevind.
lekker toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al lan gniet gehad jongen, dat smaakt naar snoep
Het duurde wel 5 secondequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
En je had er nog zo je best op gedaan.
school? Vakantie jongen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het duurde wel 5 seconde.
Maar ok, ik geef het op.
Moeten jullie morgen naar school ?
Ik ben ook beter dan jou, maar niet omdat ik mod ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef coban het volgende:
De moderators GGMM en gamezz doen alsof ze hoger dan ons zijn. Users die het met mij eens zijn, KOM VOOR JE RECHTEN OP!
cobanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef coban het volgende:
De moderators GGMM en gamezz doen alsof ze hoger dan ons zijn. Users die het met mij eens zijn, KOM VOOR JE RECHTEN OP!
Hertentamen 's avondsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Moeten jullie morgen naar school ?
We zullen onze strategie moeten aanpassen op de doelgroep. Dit werkt idd niet goed genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
2x zoveel als ik in 4 jaar heb gepostquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Post's:
9235 (gemiddeld 113 per dag)
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook beter dan jou, maar niet omdat ik mod ben.
Ik ga niet mods tegen mij in het harnas jagen, dan kan ik het wel shaken hier... ;quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef coban het volgende:
Zit grotendeels kwaliteit tussen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Post's:
9235 (gemiddeld 113 per dag)
Mensen die langer dan 20 seconden naar iemands UI kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die bert-fan zijn serieus nemen.
Ik dat ongeveer in een jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
2x zoveel als ik in 4 jaar heb gepost
Yo ik ben fan van je, kun je handetekning voor me maken in Paint.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 20 seconden naar iemands UI kijken.
D'r gaat bijna geen avond voorbij dat ik je niet traumatiseerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik had nog dromen om mod te worden.Bedankt GGMM. Alweer een trauma opgelopen door jou.
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 20 seconden naar iemands UI kijken.
Jij hebt hier meer tijd met een ban doorgebracht dan zonder heb ik het ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik dat ongeveer in een jaar
Eigenlijk niet, want ik had 11 maanden ban :$
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Yo ik ben fan van je, kun je handetekning voor me maken in Paint.
JUST ADMIT ITquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.
tnx man ;$quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Nectar het volgende:
ik heb wel respect voor Gamezz, hij lijkt me echt softie
Dontworry, de mods zijn maar KLBsulletjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet mods tegen mij in het harnas jagen, dan kan ik het wel shaken hier... ;
Misschien een plaatje van pino met een tekstballonnetje ernaast? Alsof Pino het zegt? Dat begrijpen ze wel toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
We zullen onze strategie moeten aanpassen op de doelgroep. Dit werkt idd niet goed genoeg.
Jij kent Opa nog niet zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Dontworry, de mods zijn maar KLBsulletjes.
Is dat Eminem?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.
Waar zie jij Eminem dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.
Dat noem je pauperigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
Nou, niet bedankt dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.
Opa is inderdaad een baas, hij schopt anussen, zelfs waar het gewoon niet nodig is, zoals het hoort.quote:
Klinkt goed. Dit moet pakkend genoeg zijn. Als Pino deze mensen niet kan aanmoedigen kan niemand het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een plaatje van pino met een tekstballonnetje ernaast? Alsof Pino het zegt? Dat begrijpen ze wel toch?
GATSIE WAS JIJ JE GLAZEN NOOIT?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |