JUST ADMIT ITquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.
tnx man ;$quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Nectar het volgende:
ik heb wel respect voor Gamezz, hij lijkt me echt softie
Dontworry, de mods zijn maar KLBsulletjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet mods tegen mij in het harnas jagen, dan kan ik het wel shaken hier... ;
Misschien een plaatje van pino met een tekstballonnetje ernaast? Alsof Pino het zegt? Dat begrijpen ze wel toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
We zullen onze strategie moeten aanpassen op de doelgroep. Dit werkt idd niet goed genoeg.
Jij kent Opa nog niet zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Dontworry, de mods zijn maar KLBsulletjes.
Is dat Eminem?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.
Waar zie jij Eminem dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.
Dat noem je pauperigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
Nou, niet bedankt dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.
Opa is inderdaad een baas, hij schopt anussen, zelfs waar het gewoon niet nodig is, zoals het hoort.quote:
Klinkt goed. Dit moet pakkend genoeg zijn. Als Pino deze mensen niet kan aanmoedigen kan niemand het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een plaatje van pino met een tekstballonnetje ernaast? Alsof Pino het zegt? Dat begrijpen ze wel toch?
GATSIE WAS JIJ JE GLAZEN NOOIT?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb technisch gezien wel Eminem in m'n UI.
Dan is het hopeloos idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit moet pakkend genoeg zijn. Als Pino deze mensen niet kan aanmoedigen kan niemand het.
Inderdaad NEGERTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij hebt hier meer tijd met een ban doorgebracht dan zonder heb ik het idee
Ik drink mijn frisdrank van de grondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
we moeten gewoon door op nachtbaggerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe gaat dit met de nachtbagger aflopen?![]()
UDOWU was wel bedoeld voor overdag natuurlijk...
Nachtbagger word er in samen gevoegdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe gaat dit met de nachtbagger aflopen?![]()
UDOWU was wel bedoeld voor overdag natuurlijk...
Had je nog reacties binnen gekregen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat Goofy-idee wordt wel heel snel overschaduwd.
Dat was niet het idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nachtbagger word er in samen gevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |