Die heb je niet meer na het lezen van mijn gedicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar risico op liters tranen hoor
Goede plan. Ga ik ook doen. Nou, groetjes lieve bazenusertjens van UDOWUquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ga even Al Bundy kijken, ik sta jullie later wel weer bij.
gr gr
Nee, doe maar niet. ik heb genoeg plek voor alle leden van fok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet, maar ik kon ook vluchten of in een krot gaan wonen
Teveel zout is niet goed voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lik graag tranen.
gr gr edwin
okidoki toi toi toiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goede plan. Ga ik ook doen. Nou, groetjes lieve bazenusertjens van UDOWU![]()
Waarom moet ik nu aan Eric Cartman en Chilli denken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lik graag tranen.
gr gr edwin
Doegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik dacht speciaal te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. ik heb genoeg plek voor alle leden van fok.
Doei!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
haha was beetje overdreven iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Oerbeer het volgende:
Zo mag ik het zien. Weg met Plastic zijn TT...
Dat bedoelde ik niet zo, ik heb natuurlijk het volste vertrouwen in jullie als grote leiders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij begon met haat. Dat doet gewoon pijn weetje.
Een rioolput.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Zo lullig ben ik niet. Ik zou je tenminste een rioolput cadeau geven. Zo lief
Lokt bagger uit. (Wijsheid van Gamezz)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef speedking het volgende:
[..]
haha was beetje overdreven idd
Ga nou maar fappen slapen.quote:
jij moet zo hard getemd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil hier blijven om jou te kunnen hosselen.
Haha kutt, moet je wat ijs erop gooien ofzo of in koud wate rstoppequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef aight1 het volgende:
Laptop die overhit raakt en nu niet meer aan wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |