Maar je hebt de mail nog niet gecheckt dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wel ja
Goed werk weer, zoals we van je gewend zijn.
Oh ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.
Ik ook, anders word ik geklapt door een hosseltorriquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.
Eminem is behoorlijk blank?quote:
Ik heb aan een neger gevraagd of dat mocht en die zei ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk racistisch trouwens, dat "negermuziek" dat had ik niet van jou verwacht.
Plaatje is klein en donker, dus dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar admit, als je die acteur niet zou kennen leek het wel op Eminem toch?
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar je hebt de mail nog niet gecheckt dus?
Sowieso die clip met Dr. Dre, 1 grote reclame was dat voor 100 merken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef Oerbeer het volgende:
De laatste tijd vindt ik eminem niet zo heel erg denderend meer,
vroeger was 'ie nog tof en alles, maar tegenwoordig is het meer geschreeuw...
En toch springen de getinte mensen eruit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechtsonder, de Slim Shady LP.
Ik heb aan een Marokkaan gevraagd of ik ... ik kan zo snel niks bedenken, maar dat had jij ook niet leuk gevonden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb aan een neger gevraagd of dat mocht en die zei ja.
Hmm, misschien hadden we het forum toch anders moeten noemen, GOO ofzo, klinkt ook wel lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.
WATDAN? Ik geef je wel schriftelijke toestemming. Net als een vrijbriefje van de dokter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb aan een Marokkaan gevraagd of ik ... ik kan zo snel niks bedenken, maar dat had jij ook niet leuk gevonden.
Het blijft trouwens wel negermuziekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En toch springen de getinte mensen eruit.
Tijd voor Piño om in actie te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.
Nope. GGMM is in alle opzichte perfect.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, misschien hadden we het forum toch anders moeten noemen, GOO ofzo, klinkt ook wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |