Ik zie het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb technisch gezien wel Eminem in m'n UI.
Dan is het hopeloos idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit moet pakkend genoeg zijn. Als Pino deze mensen niet kan aanmoedigen kan niemand het.
Inderdaad NEGERTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij hebt hier meer tijd met een ban doorgebracht dan zonder heb ik het idee
Ik drink mijn frisdrank van de grondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
we moeten gewoon door op nachtbaggerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe gaat dit met de nachtbagger aflopen?![]()
UDOWU was wel bedoeld voor overdag natuurlijk...
Nachtbagger word er in samen gevoegdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe gaat dit met de nachtbagger aflopen?![]()
UDOWU was wel bedoeld voor overdag natuurlijk...
Had je nog reacties binnen gekregen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat Goofy-idee wordt wel heel snel overschaduwd.
Dat was niet het idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nachtbagger word er in samen gevoegd
die had ik gezien zo zielig dat die broertje dood gaat ging huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
:;')
http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Wake me up before you go-goquote:
Dan kun je net zo goed de hele dag/nacht een 'Bagger' topic open laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nachtbagger word er in samen gevoegd
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Jouw UI is vaag, wat moet het eigenlijk voorstellen?
Ja maar admit, als je die acteur niet zou kennen leek het wel op Eminem toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
:;')
http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Worst in het huis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je nog reacties binnen gekregen?
Ik had zo'n net topic gemaakt, dat moet haast wel.
[ afbeelding ]
Ja, die wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je nog reacties binnen gekregen?
Ik had zo'n net topic gemaakt, dat moet haast wel.
[ afbeelding ]
Eminem is behoorlijk blank?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Wist niet dat je negermuziek luisterde.
Nee, dit staat los van de NB. Gewoon 24/7.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik vind idd ook dat NB moet blijven bestaan en deze voor overdag/'s avonds imo.
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Dat klinkt zo niet goed he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |