die had ik gezien zo zielig dat die broertje dood gaat ging huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
:;')
http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Wake me up before you go-goquote:
Dan kun je net zo goed de hele dag/nacht een 'Bagger' topic open laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nachtbagger word er in samen gevoegd
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Jouw UI is vaag, wat moet het eigenlijk voorstellen?
Ja maar admit, als je die acteur niet zou kennen leek het wel op Eminem toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
:;')
http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Worst in het huis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je nog reacties binnen gekregen?
Ik had zo'n net topic gemaakt, dat moet haast wel.
[ afbeelding ]
Ja, die wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je nog reacties binnen gekregen?
Ik had zo'n net topic gemaakt, dat moet haast wel.
[ afbeelding ]
Eminem is behoorlijk blank?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Wist niet dat je negermuziek luisterde.
Nee, dit staat los van de NB. Gewoon 24/7.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik vind idd ook dat NB moet blijven bestaan en deze voor overdag/'s avonds imo.
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Dat klinkt zo niet goed he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Maar je hebt de mail nog niet gecheckt dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wel ja
Goed werk weer, zoals we van je gewend zijn.
Oh ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.
Ik ook, anders word ik geklapt door een hosseltorriquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.
Eminem is behoorlijk blank?quote:
Ik heb aan een neger gevraagd of dat mocht en die zei ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk racistisch trouwens, dat "negermuziek" dat had ik niet van jou verwacht.
Plaatje is klein en donker, dus dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar admit, als je die acteur niet zou kennen leek het wel op Eminem toch?
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar je hebt de mail nog niet gecheckt dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |